• Knall

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2015-02-09 16:09:41 följande:

Säkert en väldigt lyckad kombo, men som regeln säger: Aldrig före klockan 15.00

Mäh! Krossa mina drömmar bara.. gör det!
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
  • Knall
    taquine skrev 2015-02-09 16:20:34 följande:

kl16 har jag fått lära mig , och på semestern kl 12;) Fritt fram nu dåOH ja ,  vi kan väl försöka hamna på samma äldreboende så småningom  

Men! Lite marijuana går väl?
  • Knall
    Brunhilde skrev 2015-02-09 18:56:48 följande:

Torskrygg med färsk riven pepparrot och skirat smör eller lax i ugn med sauce verte? Decisions decisions.

Skitsamma! Bara du kommer hit och fixar det till mig!
  • Knall
    Brunhilde skrev 2015-02-09 19:05:49 följande:

Nah, du vet att jag är lat av naturen. Du får komma hit om du ska ha. Det serveras med ångade grönsaker till. Kom på att jag kanske behöver lite näring, gårdagens "middag" bestod av en påse Gott & Blandat. Det var inte så gott faktiskt. Ta bilen vettja

Det skulle se ut.. inget körkort, ingen känsla för riktning, road-rage....
  • Knall

Första gympasset avklarat på nya gymmet. Körde mest ben.

Sedan har jag stått och rullat ca 70 st älgköttbullar och stekt...

Nu är det fötterna i högläge i soffan och imorgon kommer de behöva rulla mig ur sängen..

På torsdag är det vattengympa och på söndag kör vi ett step-up pass samt ett styrketräning pass.. *urk*

Jo, och så har katten pissat i vår soffa.. Bara att lämna in på kemtvätt och hämta igen på torsdag..

• Knall
    Aniiee skrev 2015-02-10 20:48:53 följande:

=) Bravo!

Jag är dötrött efter att ha gått fram och tillbaka till affären - 750 meter bort. =(

Det var ett tag sedan jag tränade faktiskt så detta lär ju kännas imorgon...
  • Knall
    Brunhilde skrev 2015-02-10 21:10:07 följande:

Låter bra. Jag behöver köra mer armar, men det tar emot. Jag är löjligt svag i armarna och det känns inte som det händer något. Sedan måste jag köra explosivitet och stamina. Egentligen innefattar det väl allt...

Är det maken som jagar? Älgkött finns inte direkt i vår affär.

Jag måste köra det mesta, men framförallt bål och rygg samt axlar.. är svag i de områdena och får lätt ont.

Nope.. Pappa som jagar. Har även fått hjortkött och vildsvin.

Kommer bli en hel del grytor framöver..
  • Knall
    Brunhilde skrev 2015-02-13 13:45:17 följande:

Blänger på telefonen och undrar när den ska ringa och erbjuda mig en helt fantastiskt romantisk afton imorgon. Det måste helt klart vara något fel på den! Den har inte ringt trots att jag blängt som en galning på den.

Tänkte vara nykter i helgen Försöker sluta med en annan av mina dekadenta vanor och sluta röka blir jäkligt svårt med några glas i kroppen.

Summan av laster är konstant, så vad ska jag ersätta det med?? Börja knarka lite? Något bra förslag?

Regga dig på elitsinglar.se och invänta bankdirektören i sin skinande, nya, svarta Mercedes, 200 mille på bankkontot och nytransplanterat hår... ?

Eller bjud in vänner på god mat, god dryck (alkoholfri), spel och glada tillmälen?

Jag spelar DragonVale på mobilen. . Lustigt nog beroendeframkallande samt ett gemensamt intresse med bonussonen...

Samla stenar är också en idé. Tröttnar man så kan man starta ett nytt intresse och se hur många man kan pricka med dem om man är ute på stan..
  • Knall
    Brunhilde skrev 2015-02-13 15:49:37 följande:

Har sett reklamen för elitsinglar.se och den gör att jag ALDRIG skulle regga mig där. Vad skulle jag göra med en bankdirektör? Pogo-dansa på bordet under representationsmiddagen eller berätta högst opassande historier?

Haha! Jag skulle aldrig regga mig där heller.. bara reklamen gör ju att man blir bajsnödig..

De verkar ju helt humorbefriade!

Nja, men du kan väl stå där ett hörn, se sexig och söt ut på samma gång, le instämmande när han och hans gelikar drar skämt om arbetarklassen, puffar på sina cigarrer och dricker sin whisky...
  • Knall
    Brunhilde skrev 2015-02-13 16:00:25 följande:

Stå i ett hörn och se söt ut är inte riktigt min grej

Du kan ju försöka... jag kan vara med och se hur länge det håller...
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!