Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Celines Essence skrev 2014-09-08 16:41:47 följande:
    Va ?!...Var det inlägget du blev avstängt för ?!...Märkligt och onödigt... För min del var jag bara road över att kallas fettrövSkrattande förresten

Mycket skakande och imponerande berättelse om hur du räddade ett drunknande barn... Skulle det vara i dag hade du blivit uttagen till "svenska hjältar"Hjärta
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
    Ja jag läste i rumptråden igår men kunde ju inte svara Alltså jag menade ju inte inlägget som ett mordhot direkt. Men tydligen stack det i någons jävla öga lik förbaskat. Så japp jag blev varnad och fick skrivförbud för mitt brottsliga inlägg.

Ingen aning vad svenska hjältar är, gissar på tv program och jag ser inte på tv. men kanske har du rätt. Tror dock jag hade dissat det redan som barn. Jag gillar inte att synas utåt och har ogillat varje gång jag hamnat i tidningen på bilder. Bara en gång har jag ställt upp frivilligt och det var för att demonstrera vilken lång klättervägg Trafikverket har byggt till alla barn längs europaväg 45 ( läs bullerplankt ) idiotisk konstruktion!
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-09-08 16:36:13 följande:
    Låter precis som en konversation mellan oss och lillflickan.. smile2.gif

Inför julen förra året fick vi hem en påse med kvarglömda kläder.. däribland ett par byxor? Vi borde ju märkt om hon kom hem med bar underkropp kan man ju tycka... smile9.gif
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
    Kan man tycka ja

Jag har plockat ut ett par byxor ur minis korg sen skolan började typ bara för att hitta dem där idag igen och insåg att va fan de är nog hennes har ett vagt minne av att jag köpte dom men att hon ratade dem. Jeans är ju fruktansvärt farligt att ha på sig
  • HäckHäxan

Men shit redan kväll

Dags att tjata ner ett stycke barn från vardagsrummet ser jag på klockan!

I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-09-08 19:47:11 följande:
    Yes, redan kväll! 

Frukost?
    Åt ett äpple utan för ica kl 17, men tack ändå Dessutom har jag lyckats få i mig middag också, nån köttfärssås med blomkålsris.

Skrattade så jag dock när jag smakade av den för den smakade som jag tycker korvstroganoff skall smaka och jag undrade på allvar vart jag hade haft huvudet när jag sladdade ihop det där, men fick styrt upp det med creme fraiche, champinjoner, soya och lite mer kryddor. Så den smakade iaf ok men ingen kulinarisk aha upplevelse direkt, ätbart! 
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Alexiandra skrev 2014-09-08 20:54:38 följande:

Okej, jag är sjuk (det är därför jag är på FL, hamnar alltid här när jag är sjuk). Har vansinnigt tråkigt och är dessutom hungrig men det finns inget vettigt att äta som inte kräver en timmes matlagning och det orkar jag inte. Surfar runt planlöst på FL och tänker "åh, den tråden borde kunna vara lagom underhållande".

Och vad pratar ni om i "sex och trams"? - MAT!

Bah, tack så jävla mycket för den. Tack. Verkligen. 

;)

Varsågod var helt gratis och gratis är ju godast har jag hört

Krya på dig förresten {#emotions_dlg.flower}
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-09-08 20:51:48 följande:
    FAN! Jag skulle ju gå ut, och så REGNAR det?!?! 

Dumma värld, eller dumma Tor eller nåt.
    Nä nä Tor är het, i would do him any day liksom!
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-09-08 21:01:38 följande:
    Är det några hästfanatiker i tråden? Postade just en tråd om en försvunnen ponny.
    DW:s dotter
  • HäckHäxan
    taquine skrev 2014-09-08 20:50:00 följande:
    Sonen var sugen på spenatsoppa idag *tvungen att känna på hans panna * ;) Men det var gott! Unna sig lite glass då när man varit så nyttig.. smile5.gif
    Jävligt gott, mitt monster älskar det och jag med. Funderade på att ha det imorgon, men minns inte om jag har spenat hemma, så det kanske blir broccolisoppa istället, det vet jag att jag har hemma!
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-09-08 21:03:35 följande:
    Tor = totally yaoi-licious =P
    Tungan ute
  • HäckHäxan
    Alexiandra skrev 2014-09-08 21:07:11 följande:

Det där var såklart jag, så drygt man ska behöva klicka i hela tiden.

Hmm bäst före 2013-08-24...

haha
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!