Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

hännrick skrev 2014-09-07 00:45:47 följande:
    Vi inte bara kan ha fria, engagerande och kreativa yrken här i världen, de passar inte alla människor och det finns så mycket andra uppgifter som måste skötas av någon. Där kommer kulturen in, finkultur, fulkultur, folklig kultur och kultur för personer som bara måste vara annorlunda. Kulturen ska visa, synliggöra, provocera och allt det där som kulturpersoner säger att den ska göra, men framförallt ska den vitalisera människor så att alla de som jobbar med tråkiga men viktiga uppgifter ska kunna ladda om sina själsliga batterier och orka med ännu en dag av tråkiga men livsviktiga sysslor.
    Huvudet på spiken där! Sluta nu genast vara så klok och vis och satsa på att vara en idiot som alla oss andra
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    hännrick skrev 2014-09-07 01:10:36 följande:
    Det är ju det jag försöker men av din reaktion att döma verkar det inte funka :/

Ska jag starta trådar om kukstorlek, analsex eller använda trosor istället?
    Nä jag är med sugen på en tråd om en man i nylonstrumpbyxor, så du kan väl starta en sådan och visa din godhet med liksom
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    ErnstHugo skrev 2014-09-07 01:10:46 följande:
    En kombo av din stjärt och din hjärna blir en....en härlig kvinna smile1.gif

Jag brukar inte vara starstruck, men apropå poesi så pratade jag med en person som var god vän med Ernst-Hugo Järegård. Behöver jag säga att vi hade mycket att prata om smile2.gif
    Tack {#emotions_dlg.flower}

Jag gissar på att du hade ett mycket givande umgänge där  
  • HäckHäxan
    hännrick skrev 2014-09-07 01:33:30 följande:
    Alltså jag är rädd nylonstrumpbyxor lyser med sin frånvaro i min garderob och jag skulle gärna se att detsamma gäller den kvinna som förhoppningsvis flyttar in nån gång, jag avskyr nylonstrumpematerialskänslan  mot min hud

Fast jag är ju inte som alla andra, jag hade nog velat ha en sansad och balanserad kukstorlekstråd bara för att se om det vore möjligt..

Starta en rabiat anti nylontråd då, just for fun

Jag är ledsen, men om jag flyttar ihop med dig så kommer jag gå klädd som jag vill oavsett Sorry liksom Tungan ute

Fast jag förstår hur du menar, har flera såna där material som jag inte fixar att ta på. Skulle dock inte förbjuda andra att använda fleece och anat. Bara jag slipper ta på det så är jag nöjd.
  • HäckHäxan
    ErnstHugo skrev 2014-09-07 01:38:41 följande:
    Är en ponnykuk också en hästkuk? smile9.gif Är det ponyplay alla kvinnor vill ha då? *funderar*
    Robbie Williams – Candy
  • HäckHäxan
    hännrick skrev 2014-09-07 01:42:30 följande:
    "ponera att en ponnykuk är en hästkuk" skulle faktiskt funka som inledning på en trådstart :D
    Go go go...
  • HäckHäxan

Sjukt sugen på kexchoklad!!!! Grrrrr.

Varför kan jag inte funka som förr, där man vips sladdade ihop en kladdkaka eller något annat onyttigt när man var sugen? Men nej inte då. Är sugen OCH hungrig men mår illa när jag tänker på att äta något.

• HäckHäxan
    HäckHäxan skrev 2014-09-07 01:43:31 följande:
    Robbie Williams Candy
    Alltså de första typ 23 sekunderna i låten var det jag kom att tänka på. Bra att nämna kanske, på tal om ponnys liksom....
  • HäckHäxan
    hännrick skrev 2014-09-07 01:44:43 följande:
    *knäpper förföriskt upp jeansen och flashar fleecetangan*
    Ahhhhhhhh *gör korstecknet och flyr*

Iaf ut till köket och hämtar diskhandskar och en sax! {#emotions_dlg.djavulsk}
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-09-07 01:43:37 följande:
    *Asg* smile2.gif

Låter som något jag skulle klara av annars... smile2.gif
    Jag med, dumt att liksom bara vara ur funktion på ett ställe!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!