• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Smecker skrev 2014-05-10 09:51:37 följande:

"Det kommer inte göra ont, lita på mig"
    Det brukar min tandläkare alltid säga och jag faller för det varje gång. Det gör så in i döden ont!
  • Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2014-05-10 08:47:46 följande:
    Får kolla om nån snäll granne kan gå till affären åt mig och köpa glass...! Tack för tipset! smile1.gif

Jag skulle ha blivit intervjuad om hur det är att leva som polyamorös. smile1.gif
    Jag kan bli intervjuad istället för dig, men det kanske blir en helt annan twist på programmet. Kanske snarare om att vara hopplös romantiker eller uppläsning av Stagnelius dikter kunde vara ett bra substitut Obestämd
  • Brunhilde
    Anonym (cem) skrev 2014-05-10 06:52:01 följande:
    Godmorgon latmaskar!
    Idag känner jag mig riktigt pigg... Eller inte... Men nu är det bara åka och arbeta tills kl 16!
    Morgonstånd har guld i mund! Solig

Jag skulle nog snarare beskriva mig som bekväm, lat låter så brutalt på något sätt.
  • Brunhilde

Holy cow! Jag måste sluta kolla på första sidan i det allmänna galleriet!  

Eller iaf dricka kaffe innan!

• Brunhilde
    Schna skrev 2014-05-10 10:48:27 följande:

smile2.gif

Fast man kan ju vara hopplös romantiker och polyamorös smile9.gif
    Klart man kan, men kanske inte riktigt det de tänkt att det skulle handla om...
  • Brunhilde
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-10 10:49:05 följande:
    Så jag är inte ensam...puuuhhhh!Skrattande
    Men böcker går mig passé...Foten i munnen
    Du skulle pröva en en gång. You might even like it!
  • Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2014-05-10 10:54:14 följande:
    Jag är hopplös romantiker på ett sätt, även om jag är poly. smile5.gif
    Du får säga till när det går, så ska jag lyssna. Intressant ämne faktiskt. Jag är fortfarande hopplöst monogam när det kommer till kärleksrelationer, men intresserad av att höra hur andra resonerar.
  • Brunhilde
    Schna skrev 2014-05-10 11:01:41 följande:

Du har en poäng där.. men visst älskar man väl program där den intervjuade har en helt egen agenda? smile2.gifsmile9.gif
    Ja! När de totalt ignorerar det spår intervjuaren försöker leda dem in på. Kommer inte på något bra exempel just nu dock.
  • Brunhilde
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-10 11:00:32 följande:
    Skulle hellre höra dig högläsa...lågt...ja typ viskade i mitt öra!Skrattande
    Det är jag alldeles för bekväm för. Kan sträcka mig till en sensuell högläsning ur manualen till robotdammsugaren. Det låter väl bra?
  • Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2014-05-10 11:23:26 följande:
    Hopplös är jag säkert också! smile2.gif
    On the contrary my dear!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!