• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Just nu funderar jag på min uppväxt. Lite så. Alla visste att skulle våra lakan ha ett rött kryss över skulle vi dö.
    Vi var utvalda. Lyckligtvis somnade jag inte med den här information. Utan lyckades fly innan allt uträttades 

Ja, jag är född i Sverige och jag har haft en skyddad uppväxt.  Jag har ändå haft en väldigt kort erfarenhet av vad det innebär att vara flykting.
    Inget som kan jämföras med vad dina medmänniskor kan ha erfarit.

Vill du höra deras historia?

• Brunhilde
    Smecker skrev 2014-05-04 13:32:12 följande:

Du lovade att du skulle sluta röka på.
    Jag har hållit mitt löfte. Har du? {#emotions_dlg.flower} Trots allt har jag vissa minnen jag säkert hade kunnat levt utan, precis som du och alla andra.
  • Brunhilde
    Brunhilde skrev 2014-05-04 16:46:44 följande:
    Jag har hållit mitt löfte. Har du? {#emotions_dlg.flower} Trots allt har jag vissa minnen jag säkert hade kunnat levt utan, precis som du och alla andra.
    Jag kallas inte halalhippie för intet
  • Brunhilde
    Schna skrev 2014-05-04 15:54:53 följande:
    Nu* Herregud min gamla tillfälliga mobil kastar om och vägrar mig bokstäver där jag vill ha dem. smile8.gif Och lägger till tummen upp här och var så mina helt seriösa inlägg dryper av sarkasm istället smile2.gif
    Jodå, sitter ihopklämd på ett gammalt Harry Potter-ish tåg från Göteborg här och försöker fördriva tiden på något sätt. Fyra timmar kvar nu bara, uh.. Nej, Nicke (?) är nog den största kanin jag sett. smile9.gif Imponerande mankhöjd!
    Jag tror de kallas för attackharar. Hoppas du inte steg av vid någon sagostation.
  • Brunhilde
    D W skrev 2014-05-04 16:12:51 följande:
    Jag var långt från närmsta danspalats smile4.gif Avis på vem nu den lycklige kan vara.
    Var går du och dansar där det finns så trevliga snubbar så de kan misstas för mig? Solig
    Nehe, de dansade inte lika bra som du skulle göra. Det vet jag bara Hjärta
  • Brunhilde
    Gotlänning skrev 2014-05-04 20:06:08 följande:
    Med de orden kan man fundera på vad det är som händer i detta land, tror vi är väldigt många som växer upp i skyddad verkstad men istället för att ge sken av det så är det många som riktar sitt hat mot dem du nämner.

Ryser vid tanken vad som är på väg att hända.

Nej, jag är inte intresserad av deras historia men nog fan har vi rum för att ge dem möjlighet att kunna föra den vidare till de generationer som väntar dem, det är däremot värt att stå upp för.

Nu kanske det inte var det du menade B men jag bara är så förbannat trött på SD och annat j*vla Nazipack... gahhhh!

Lite så var det menat. Vi kan ju fundera på var vi hade varit utan invandring och folkomflyttning. 
  • Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2014-05-06 20:39:21 följande:
    Härligt, annars kan du ju gå runt i brillor och nya heta skor, är säker på att mannen hade uppskattat att få maten serverad av dig klädd sådär smile2.gif Jag hade jag uppskattat det enormt!

Blev erbjuden att få hit en naknakocken, funderar ännu, kravet var dock att även jag skulle vara naken har förhandlat fram att jag får gå runt i förkläde smile2.gif Men nå jag får se hur det blir med den saken haha

Tv spel, livsfarligt smile2.gif Fast du är alltid välkommen hit och spela sonic på mitt antika sega, 2 player, sjukt kul!!
    Ser på Edward Blom på tv samtidigt som jag läste ditt inlägg. Fick lite märkliga bilder i huvudet.
  • Brunhilde
    Chocolatina skrev 2014-05-07 12:37:20 följande:
    Kan jag ha begått ett stort misstag?
    Det kan du absolut ha gjort, oftast vet man inte om de riktigt stora förrän det är för sent. De flesta människor begår stora misstag någon gång i livet och en del gör det hela tiden. 

Å andra sidan är det ganska sant med följande:
    "Assumption is the mother of all fuck-ups"

• Brunhilde
    ErnstHugo skrev 2014-05-07 20:06:13 följande:
    Brunhilde, ny vet jag inte men ny för mig smile1.gif för kulturpretton som dejtar tror jag de själva skrev smile2.gif
    Jag skrattade högt när jag läste det där.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!