• Knall

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-01 12:13:03 följande:
    Jävlar...passa pumpen...????

Hoppas du kryar på dig! ????????
    Tack!

Mannen (som vanligtvis sover sig igenom ett atombombskrig), petade på mig otaliga gånger inatt eftersom han hörde mig pipa och rossla i sömnen.. Han hade velat ta VAS idag.. (Vård av sambo)

Pappa ringde för en stund sedan.. Efter att ha rosslat och hostar klart kunde jag säga; "Hej!"

Pappa; "Det var inget särskilt.. Jag skulle bara beklaga mina nysningar, men jag hör att det inte är någon idé just nu.."

Någon som kommer hit med soppa? Och isglass? Gärna päronsmak!
  • Knall
    Schna skrev 2014-04-01 12:35:25 följande:

Åh, jag är dyngförkyld och alla bara ringer och vill mig saker. Arghhhh. Någon som kan bära ner mitt bilbatteri, koppla in det och göra 37 ärenden åt mig?

Och där spydde katten, sweet. Solig

It takes a fool to remain sane
    Det är liksom då det händer.. Min kattjävel kaskadspydde nedför trappen förra veckan.................
  • Knall
    Fjäril Vingad skrev 2014-04-01 12:32:04 följande:

Det där lilla ordet NEJ... Jag borde lära mig att använda det oftare!!! Skrikandes

Vad betyder det? *Sitter på huk i ett madrasserat rum i ett hörn och vaggar*
  • Knall
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-01 12:48:08 följande:
    smile2.gif Den bilden snodde jag direkt!

Förövrigt känns det som om den här dagen är en helt fantastisk dag. *delar ut rosa fluff till alla*
    Sorry..
  • Knall
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-01 12:57:40 följande:
    Ställer mig genast och kokar ihop någon sorts märklig soppa med päronsmak. Piggelin, duger det åt damen?
    Jaaaaa!! Piggelin!!!

Men.. Kalla mig inte damen.. Finns inget damlikt hos mig..
  • Knall
    Fjäril Vingad skrev 2014-04-01 13:09:57 följande:
    Meeeen! Får jag göra dig sällskap?! smile9.gif
    Jag tror att hörnet till höger är ledigt.. Ner kille som hette Houdini hade det förut,men han försvann...
  • Knall
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-01 13:13:10 följande:
    Där rök ditt rosa fluff! Det får gå till Fjärilen istället :-P 
  • Knall
    CattiM skrev 2014-04-01 13:46:00 följande:

Åååå får jag vara med här?!  Tungan ute

Bara du är galen så...
  • Knall
    CattiM skrev 2014-04-01 14:58:16 följande:

Tyvärr har jag ingen att vara galen med just nu då min underbare och helgalna älskare jobbar på Malta och är hemma endast en gång i månaden.... smile4.gif

Det är då man går bananas!

Skaffa älskare?
  • Knall

Här blev det köttfärssås och pasta till alla utom mig.. Köttfärssås och morötter till mig..

Kaffe strax.. Kaaaaaffeeeeeee!!!!!!

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!