• Knall

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Anonym (cem) skrev 2014-03-27 12:57:13 följande:

Oh en tråd där de snackas sex och en massa annat verka som en tråd för mig att hänga i, tills jag kom på att det lär dröja ett tag innan jag har sex igen!

Att prata sex kräver väl inte sex?

Fast visst underlättar det så det inte blir frustration av det hela..
  • Knall
    Schna skrev 2014-03-27 13:14:17 följande:

Kan man inte bara få spy lite allmänt här? Avslutade precis ett samtal med kundtjänst till ett företag där jag sagt upp mig som kund, ett antal gånger, för att sedan få en påminnelseavgift för en tidigare försenad faktura, en månad senare. Mitt i månaden. Som jag betalade in nu den 25e och som jag fick inkassokrav på idag. På frågan om de inte bara kan stoppa inkassokravet på den eftersläntande påminnelseavgiften lite hyggligt sådär eftersom jag ändå betalat en tjänstjävel jag sagt upp upprepade gånger, så behöver handläggare "kolla upp saken" och återkomma imorgon... Skrikandes Kräks

It takes a fool to remain sane
    Det råkar inte vara Telia? *Hög igenkänningsfaktor*
  • Knall
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-27 18:36:58 följande:

Kanske skulle döpa om tråden (om så endast för ikväll) till Konsumenttråden smile2.gif

Sex är väl en slags komsumtion?
  • Knall
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-27 19:06:50 följande:
    Jo, jag konsumerar sex ibland, fast det är väl mer passiv aktivitet, mer som att kolla på film typ. Annars är det nog kanske lite olagligt och jag är väldigt laglig smile2.gif
    Äsch.. Tjänster och gentjänster?
  • Knall
    NyttNamn skrev 2014-03-27 22:05:28 följande:

Var det nån som skrev dålig humor? Drömmer

Pour some sugar on me...
    Mäh! Ser ju ingen bild!

• Knall

11-åring med taskig attityd bytes mot svårt rabiessmittad ekorre alt. pestsmittad papegoja!

• Knall
    HäckHäxan skrev 2014-03-28 07:42:50 följande:

God morgon hoppas alla sovit gott. Min blomma har börjat blomma. Så nu vet jag att man skall misshandla den glömma vattna den så blommar den tydligen. smile1.gif

Och den rödögda är då min avkomma, ond i rakt nedstigande led! *mohaha* phpmIC80c69124.jpg

Fin! Vad är det för blomma?

Själv ser jag fram mot lite egentid med mannen imorgon.. Vi ska åka till Maxi och handla, vidare till EM för att köpa en matta och efter det till Mio för att köpa något "kul". (Presentkort).

Barnens mamma tar dem imorgon ett par timmar som tack för husrum och stöd efter denna vecka.

Och för att det INTE går att handla med de två med i affären..

Idag ska dock jag och barnens mor på shopping- spree tillsammans!
  • Knall
    Anonym (cem) skrev 2014-03-28 08:58:11 följande:

Du vill inte byta mot en Jack Russell med adhd?
    Finns det Jack Russels utan?
  • Knall
    HäckHäxan skrev 2014-03-28 10:19:23 följande:
    Den heter Clevia fick jag lära mig på Facebook förut smile1.gif

Mycket shopping ser jag. Enjoy smile1.gif själv hatar jag att gå i affärer, får krupp efter en kvart typ. Det är på min lista över saker som är ett nödvändigt ont ibland.

Ha en fin shoppingtur nu <3 är så skönt när man kommer överens. Hade det så med minis bonusmamma förr. Men inte nu lite trist för jag gillar henne egentligen. Jag bara gillar inte när man inte kan be om ursäkt när man felar, två gånger förlät jag för barnens skull. Tredje gången var det bra. Och när det är bra för min del så är det mer eller mindre för alltid. Alla får tre chanser i min värld sen är de körda är inte förlåtande till min natur överlag så.

Nu måste jag snart dra. Den onda avkomman ska till skolsköterskan kl 11 och jag vill vara med första gången. Sen är jag barnledig på riktigt. Och de är nån hårdrockskväll på folkets hus här överväger att gå. Hade vart gött att bli tvärfull och hoppa runt lite. ( blir ju aldrig speciellt full även om jag dricker mängder ) nå får se vad det blir.
    Jättefin!

Jag kan tycka att det är kul ibland.

Vi hade jätteroligt! Fikade, snackade, skrattade och hittade kläder till ungarna..

Vi kommer så otroligt bra överens! Jag är hennes första, riktiga tjejkompis och vi har så kul ihop!

Har myst ihop oss i soffan allihop.. Ser på Last Vegas.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!