Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Kaffe på kvällen?? Kan du sova då? Jag kan inte sova om jag dricker kaffe efter ett visst klockslag på kvällen. Halva dagen kaffe och resten blir te.
Kaffe på kvällen?? Kan du sova då? Jag kan inte sova om jag dricker kaffe efter ett visst klockslag på kvällen. Halva dagen kaffe och resten blir te.
Du och vilken stege då?
Du menar att du skall KASTA den?! Okej, det kan jag tänka mig att betala för att få se
Du menar att du skall KASTA den?! Okej, det kan jag tänka mig att betala för att få se
Vilken dag! Vilken grej! Hade varit på stan och gjort ärenden, småspringer till bussen. Är på jävligt dåligt humör, fryser, snön stänker, kissnödig. Ser väl argare ut än vanligt, då. Då märker jag att någon springer bakom mig och ropar att jag ska stanna. Tvärnitar vänder mig om och fräser "ja, vadå!". Det är en snubbe som ser glad ut och garvar lyckligt som fan och säger. "Du är perfekt! Perfekt!" Och så erbjuder han mig jobb i en reklamfilm! De söker en liten, mörk person som är ilsken. Va? Vilken grej. Jag tackade nej utan att fråga om vad det var för reklamfilm men jag ska hålla ögonen öppna efter en reklamfilm i framtiden där det förekommer en mörk och ilsken liten människa. Lite nyfiken är jag ju i alla fall. Eller också drev han bara med mig. Inte vet jag.
Och man KAN bli dödad av att en sminkad flygande gris i grön cape träffar en i huvudet
*moonar* Kan man inte pricka vanligtvis så kan man inte pricka när man är blind heller
Vad är en leprechaun för nåt? En liten apa?!
Såklart du kan Däremot kan du inte sparka så högt
*frustar* Åh gud, det MÅSTE jag se
Vad sött. Ja, han trodde nog att jag var en sån.