• Knall

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Smecker skrev 2015-01-16 16:21:21 följande:

Möjligtvis om jag vill känna mig suicidal.

Ah! Undvik Gunilla Persson då också.. och Carola...
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
  • Knall
    Brunhilde skrev 2015-01-16 23:12:56 följande:

623 kcal har jag tydligen lyckats få i mig hittills idag, men om jag går över till grannen och lånar tre amerikanska gigantiska muffins så kommer jag upp i min dagskvot. Gäller att vara strategisk och räkna ut vilken granne som har muffins gigantus hemma.

Själv åt jag kombinerad lunch/middag nyss... och så undrar jag varför min mage är kaiko?

Imorgon kommer en nära vän till mannen på besök så här ska det dukas upp med brunch, fika och middag.. Jag vill helst sova tills nästa söndag.. typ..

Åååh! Muffins!
  • Knall

Massage, tack!!!! (511 psykbryt senare)

Veckan började med rygg-höftvärk, gick som Asta 99 år..

Nu bråkar nacken och höger ben/vad/ fot försöker krampa...

• Knall
    Brunhilde skrev 2015-01-30 13:41:27 följande:

Vad sysslar du med för att drabbas av alla konstiga krämpor? Vem tackar nej till massage?? Kanske man skulle ha en massör i den där byrålådan det pratats så mycket om här.

Man ska inte läsa för mycket på FL! De senaste dagarna har jag fått en helt ny noja för något jag var lyckligt omedveten om för ett par dagar sedan. De sista dagarna har jag smugit ut med väggarna på gymmet ifall det nu skulle vara så att mina träningsbyxor skulle eventuellt vara genomskinliga i vissa ljus. Lite pyssel att hitta en ledig plats mot väggen när man ska göra kolmasken... Har inte kunnat se att så skulle vara fallet med några av mina träningsbyxor, men vem vet

Ålderskrämpor... och en karl som brer ut sig i sängen så jag ligger illa...
  • Knall
    Brunhilde skrev 2015-01-30 22:19:33 följande:

Vi kanske ska börja läsa horoskop

Enligt mitt kinesiska horoskop så ska jag vara lugn, sansad och med stort tålamod... Hann inte ens läsa klart horoskopet högt innan min karl bröt ihop i ett skrattanfall... Jo, och så ska jag ha världens koll på vart saker tar vägen- ordning och reda... Känns som de medvetet hånar mig...
  • Knall
    Smecker skrev 2015-01-31 08:16:44 följande:

Jo men efter att du fått 8 dl kaffe, va?

8?!! Min första morgonkopp rymmer 3.. och så brukar jag ta en till.. och en efter lunch.. och efter det kanske 1-2 koppar till kvällen...
  • Knall

Åååååh! Nostalgi!!!

• Knall
    Smecker skrev 2015-01-31 12:46:58 följande:

Du behöver bli lite mulad tror jag.

Jag?? Glöm det! Jag ska mula dig rakt ner i en snöhög!
  • Knall
    Brunhilde skrev 2015-01-31 14:22:53 följande:

Kaffe på kvällen?? Kan du sova då? Jag kan inte sova om jag dricker kaffe efter ett visst klockslag på kvällen. Halva dagen kaffe och resten blir te.

Jag kan dricka kaffe när som.. Utan kaffe så är jag inte att leka med dock...
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!