Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Möjligtvis om jag vill känna mig suicidal.
Möjligtvis om jag vill känna mig suicidal.
623 kcal har jag tydligen lyckats få i mig hittills idag, men om jag går över till grannen och lånar tre amerikanska gigantiska muffins så kommer jag upp i min dagskvot. Gäller att vara strategisk och räkna ut vilken granne som har muffins gigantus hemma.
Massage, tack!!!! (511 psykbryt senare)
Veckan började med rygg-höftvärk, gick som Asta 99 år..
Nu bråkar nacken och höger ben/vad/ fot försöker krampa...
Vad sysslar du med för att drabbas av alla konstiga krämpor? Vem tackar nej till massage?? Kanske man skulle ha en massör i den där byrålådan det pratats så mycket om här.
Man ska inte läsa för mycket på FL! De senaste dagarna har jag fått en helt ny noja för något jag var lyckligt omedveten om för ett par dagar sedan. De sista dagarna har jag smugit ut med väggarna på gymmet ifall det nu skulle vara så att mina träningsbyxor skulle eventuellt vara genomskinliga i vissa ljus. Lite pyssel att hitta en ledig plats mot väggen när man ska göra kolmasken... Har inte kunnat se att så skulle vara fallet med några av mina träningsbyxor, men vem vet
Vi kanske ska börja läsa horoskop
Jo men efter att du fått 8 dl kaffe, va?
Åååååh! Nostalgi!!!
Du behöver bli lite mulad tror jag.
Kaffe på kvällen?? Kan du sova då? Jag kan inte sova om jag dricker kaffe efter ett visst klockslag på kvällen. Halva dagen kaffe och resten blir te.