Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2014-09-04 23:02:01 följande:
    Ska testa båda... innan giljotinen... smile2.gif
    Låter som en god ide!
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-09-04 23:07:02 följande:
    smile2.gif

Får man aga barn? Grabben skickade en bild på nybakade chokladmuffins förut och skrev; "Haha! Jag, mamma och syrran ska äta dom här och ni får inga!" smile8.gif
    Jag är sjuk och borde få ALLA muffins! smile8.gif
    Inne i sitt huvud får man aga dem, ute i irl får man icke aga dem.

Kan nämna att jag har högst levande fantasier i mitt huvud och känner tacksamhet över att mitt barns pappa faktiskt skickat med bullar och annat hit när de bakat
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan

Vink vink på er nu skall jag logga ut klockan tickade iväg för jävla mkt, buffy, sängen, duschen sängen, buffy duschen sängen eller bara ut med hunden och sängen, det är frågan!

• HäckHäxan
    MrMom skrev 2014-09-04 23:19:08 följande:
    Gå och lägg dig nu ;)
    Jag skall bara rulla ärta och ja du vet först liksom haha
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-09-04 23:21:03 följande:
    Jag känner att jag har lite mycket likheter med J.D i "Scrubs" ibland.. mina tankar vandrar iväg ganska ofta... smile2.gif
    hahahaha jag älskar scrubs!
  • HäckHäxan
    hännrick skrev 2014-09-05 01:19:30 följande:

Här frodas omoralen ser jag, jag vet inte om jag ska bli upprörd eller avundsjuk ;)

Förlåt att jag tränger mig på såhär, ville bara fråga om det är okej att en främling lägger sig i utan att ha blivit inbjuden.

Är det okej?

*hoppas*

Du får fundera på det, kanske variera avunden med upprördhet. Har hört att variation förnöjer

För mig får du lägga dig i hur mycket som helst. Välkommen till dårarnas paradis ja eller nått sånt
  • HäckHäxan
    hännrick skrev 2014-09-05 05:22:47 följande:
    Jag tror aldrig att jag har postat sexlänkar i forum som inte har en sexuell inriktning, varken med eller utan tiny.url. Vid närmare eftertanke har jag nog aldrig postat en sexlänk i något forum överhuvudtaget, jag kanske är trist?

Jag tänker för övrigt inte börja med det nu heller så på den fronten kan du vara helt lugn

Under natten har min inbox på familjeliv blivit av med oskulden, en användare med ett tjejigt namn skickade ett ganska oväntat meddelande.
    tjejgt användarnamn skrev 2014-09-05 03:54:48 följande:JAG GILLAR INTE DIN KUK!!!
    Jag kände mig naturligtvis tvungen att svara.Nu är det dags för den här jazzgossen att få ett par timmars sömn.
    Hahahaha awsome. vilken stolpe.
  • HäckHäxan

Riktigt trött på min modell av minne just nu. Jakten på de rosa sidenbanden som ligger i en svart påse ihop med ett stort gäng gardinklämmor i mässingfärg. Men vart fan är påsen. Hade väl varit bättre om jag kom ihåg vart jag la påsen istället för allt som finns i påsen :-/ *tröttsamt*

Måste ju få kortat av prinsessklänningen till morgondagens kalas va fan!!!

• HäckHäxan
    taquine skrev 2014-09-05 10:43:26 följande:

Nej jävla hantverkarjävelDemon Alltså dyker du inte upp snart och avslutar skickar jag HA på dig eller nåt smile4.gif  

Goodness me
    Inget nummer till fanskapet så du kan ringa?

Jävligt irriterande att vänta i vart fall!

Skit i HA anlita hell moppers istället ynglingar med två skäggstrån och vespor kan få vem fan som helst att jobba på i raket fart bara för att slippa undan.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!