Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Får göra det. Undrar vad avkomman ska med all tejp till.
Kan ju glädja dig med att du tydligen inte är ensam. Gick in i badrummet på andra våningen och möts av en vägg av kräklukt. Hela badkaret är nedspytt!! Avkomman hade tryckt i sig en kycklingkebab från något suspekt ställe. Magsjuk, eller hur!!!
Julshoppat det sista. . Tillsammans med alla andra 51 miljoner människor.. mina fötter värker något ofantligt..
Nu är det bara lite småbestyr kvar innan julafton!
Fixat bästa presenten till mannen.. Ett presentkort på amerikansk rakning, hårklippning och ansiktsbehandling.. hos en riktig barberare..
Är du grinig idag ? Ska försöka fixa en fin julklapp Vad innebär en amerikansk rakning då? (låter farligt)
Men det kan du ju få lite här och där, turkarna är ju duktiga barberare tex ,mitt ex älskade att gå till barberaren när vi var där ..
Men Knall kul julklapp, och lena kinder ! Ett tag ivarje fall;)
Merry Christmas! Hoppas ni överjäser av julmat och julgodis, smuttar på glöggen och klappar paket..
Min jul har varit bra, men jag hade gärna skippat influensan jag vaknade upp med igår..
Roliga, praktiska och fina paket har jag fått!
Grabben har snidat en bricka till mig i trä, med ordet "Kaffe" skrivet i botten!
Nu ligger jag på soffan och tittar på gubben som spelar "Watch Dogs" på sitt Wii-U.
Är otroligt sexig iklädd vinröda mysbyxor, grönt linne, grå stickad tröja med svarta kors och rosa-vita sockor...
Jag äter choklad. Det är gott. Hundvakt igen till Janne, mastiffen. Han ska bo här ett tag för hans husse fick en hjärnblödning dan före julafton. Hjärtat stannade i kroppen på mig när jag fick veta men nu dunkar det på i normaltakt igen för husses prognos ser bra ut enligt läkarna. Janne ser mer ledsen ut än han brukar men jag har sagt till honom att nu är det som det är och vi får tackla det här tillsammans. Janne tittar med bedjande ögon på min choklad men jag tror inte att människogodis är bra i hundmagar...eller?
Om man är rastlös som sjukling och inte orkar göra något ansträngande så kan man alltid göra egna pom-poms och testa origami.. *inne på den femtielfte servett-lotusen*
Eller bläddra i kyrkböcker. *tipsar*