• Knall

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Aniiee skrev 2014-12-04 19:41:23 följande:

Va, kan han inte stå på ett ben med andra benet bakom nacken? 

Han kan det definitivt inte!
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
  • Knall
    Brunhilde skrev 2014-12-04 21:09:58 följande:

Vem vet han kanske är värsta yogin när han kommer hem.

Mula bandha i bingen nästa

Hmmm.. ser möjligheter här.. kanske ska peppa honom?
  • Knall
    Anonym (Signe) skrev 2014-12-04 22:52:17 följande:

Idag hade chefen en stor påse blandade julnötter med sig till jobbet. Jag satte en i halsen, Gunilla bet av en bit av en tand och Kjelle halkade (!) på ett skal som trillat ner på golvet och då utlöstes hans ryggskott som han haft små känningar av ett tag. Slutsats: Nötter är inte bra. Annars var det en bra dag.

Jag vill jobba med er!
  • Knall
    Brunhilde skrev 2014-12-04 21:28:34 följande:

Det finns sååå många möjligheter där. Både monetärt och upplevelsemässigt i alla bemärkelser.  

Klart du ska peppa honom!!!

Jag lovar att ta bild om han försöker sig på att sitta skräddare eller lägga benen bakom huvudet...

Andra moves är bara för mina ögon..
  • Knall
    Brunhilde skrev 2014-12-04 23:20:41 följande:

Pft, du kan aldrig mäta dig i bitchighet med mig

Fjäril Vingad skrev 2014-12-04 23:22:13 följande:

Självklart inte, baby! Du vinner på längre erfarenhet!

Ingen av er kan mäta sig med mig...
  • Knall
    Anonym (Signe) skrev 2014-12-05 05:07:56 följande:

Vaknade nyss och sitter och dricker vatten och måste berätta vad jag drömde nyss. Ska försöka återge lika osammanhängande som drömmar kan vara. Pappa har dött. Åker till mamma som har plastikopererat sig och ser ut att vara 30 år yngre. Hon har träffat en ny man. En greve. Jag får träffa honom. Han står vid sin sportbil och vi börjar fuldansa med varandra. Vi åker hem till mamma som har öppnat bordell med en yngre väninna. Jag blir skitarg och försöker förstå. Sedan har jag sex med någon i badrummet och en som bor ovanpå tittar på genom takventilen. Jag är arg och vill åka hem men lyckas inte boka om min flygbiljett för alla datorer med mera är jättekonstiga så jag försöker boka hotellrum i stan för att komma bort. Försöker övertala mamma att lägga av men hon säger att hon alltid har velat hjälpa. Hon är som förbytt. Gifter mig med mitt ex som inte är mitt ex utan min särbo sedan 10 år. Jag bokar en bröllopsresa bara för mig till Tobago i juni men ser att reseförsäljaren som jag bokat med i ett köpcentrum har bokat in oss båda. Reseförsäljaren är Tess på mitt jobb. Jag sitter i baksätet på en bil uppklädd till tänderna och det åker förbi bilar och alla tittar på mig. Nu vaknar jag och är törstig. Måste gå och lägga mig igen. Det är en dag imorgon också.

Drömmar är roliga...

Själv drömde jag för ett par år sedan att mamma blev kidnappad.. Jag och pappa sätter oss i i len och ska leta.

Helt plötsligt är vi i New Yorks slumområden och i en lägenhet med pärldraperi, röd belysning, en massa sjalar och lite "hippie- stuk" inredning så hittar vi mamma. Som plötsligt jobbar som prostituerad, röker cigaretter och har åldrats 10 år..

Plötsligt befinner sig jag och pappa i en mörk tallskog. Det är natt och man ser stjärnorna. Helt plötsligt fångar ett ljussken in pappa och han blir kidnappad av ett ufo.. jag skriker och försöker rädda honom, men det blir mörkt igen och jag är ensam i skogen.. vaknar...

Tror det är MINST 15 år sedan jag hade den drömmen, men minns vissa saker så tydligt..
  • Knall
    Brunhilde skrev 2014-12-05 12:48:32 följande:

Jag hade nog vaknat av att jag asgarvade om jag drömt att min mor jobbade i sexbranschen

Kommer inte ihåg mina drömmar längre, antagligen för att jag har ett mycket märkligt förhållande till sömn just nu. 

Det roliga är ju att i drömmen så är det verkligen på blodigt allvar! Man blir helt förfärad och förkrossad av att se sin mamma med clownrött läppstift, röda naglar, stay-ups och nätstrumpbyxor, höga klackar, en sliten röd morgonrock i satin etc..

Särskilt när det är så långt ifrån hur mamma någonsin sett ut..

Men efteråt, ja.. Jag fnissade ganska rejält när jag vaknade....
  • Knall
    Brunhilde skrev 2014-12-05 13:40:37 följande:

låter mer som om den tilltänkte skulle ha pickles i byxorna, cornichong. Föredrar kuk alla dar i veckan!

Haha! Precis min tanke! Tänk om en kille drar fram en grön, knölig "pickelipock"...
  • Knall

Nu har jag arrangerat om köket, satt ihop en plastgran i allrummet i källaren, samt satt i julgransbelysning i den (ja, det såg nog väldig kul ut när jag med mina 158 cm försökte sätta dit ett ljus på en gran som mäter 210 cm..)

Medan jag skulle fixa iordning granen så tände jag kaminen då det är ganska kallt i källaren.. det tog 5 minuter, sedan dånade brandlarmet eftersom det välde ut rök i rummet!

20 sekunder gick innan larmcentralen ringde och frågade om allt var okej och gav mig instruktioner om hur man stänger av larmet.. Vilket är en knapp.. på brandvarnaren.. I taket..

Nämnde jag att jag är 1.58 cm?? Var tvungen att springa upp i köket och hämta en stol!!

Efter den pärsen så kunde jag ta en välbehövlig vila medan lillflickan klädde granen.

Hon och storebror fick varsin skål med glass, strössel och nougatsås.. jag fick äta mannagrynsgröt.

Nu ligger jag i soffan i allrummet, njuter av värmen och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så jag får sova..

Imorgon kommer mannen hem och ordningen är återställd!

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!