Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Va, kan han inte stå på ett ben med andra benet bakom nacken?
Va, kan han inte stå på ett ben med andra benet bakom nacken?
Vem vet han kanske är värsta yogin när han kommer hem.
Mula bandha i bingen nästa
Idag hade chefen en stor påse blandade julnötter med sig till jobbet. Jag satte en i halsen, Gunilla bet av en bit av en tand och Kjelle halkade (!) på ett skal som trillat ner på golvet och då utlöstes hans ryggskott som han haft små känningar av ett tag. Slutsats: Nötter är inte bra. Annars var det en bra dag.
Det finns sååå många möjligheter där. Både monetärt och upplevelsemässigt i alla bemärkelser.
Klart du ska peppa honom!!!
Pft, du kan aldrig mäta dig i bitchighet med mig
Självklart inte, baby! Du vinner på längre erfarenhet!
Vaknade nyss och sitter och dricker vatten och måste berätta vad jag drömde nyss. Ska försöka återge lika osammanhängande som drömmar kan vara. Pappa har dött. Åker till mamma som har plastikopererat sig och ser ut att vara 30 år yngre. Hon har träffat en ny man. En greve. Jag får träffa honom. Han står vid sin sportbil och vi börjar fuldansa med varandra. Vi åker hem till mamma som har öppnat bordell med en yngre väninna. Jag blir skitarg och försöker förstå. Sedan har jag sex med någon i badrummet och en som bor ovanpå tittar på genom takventilen. Jag är arg och vill åka hem men lyckas inte boka om min flygbiljett för alla datorer med mera är jättekonstiga så jag försöker boka hotellrum i stan för att komma bort. Försöker övertala mamma att lägga av men hon säger att hon alltid har velat hjälpa. Hon är som förbytt. Gifter mig med mitt ex som inte är mitt ex utan min särbo sedan 10 år. Jag bokar en bröllopsresa bara för mig till Tobago i juni men ser att reseförsäljaren som jag bokat med i ett köpcentrum har bokat in oss båda. Reseförsäljaren är Tess på mitt jobb. Jag sitter i baksätet på en bil uppklädd till tänderna och det åker förbi bilar och alla tittar på mig. Nu vaknar jag och är törstig. Måste gå och lägga mig igen. Det är en dag imorgon också.
Jag hade nog vaknat av att jag asgarvade om jag drömt att min mor jobbade i sexbranschen
Kommer inte ihåg mina drömmar längre, antagligen för att jag har ett mycket märkligt förhållande till sömn just nu.
Hittade min förebild på Aftonhoran idag. Så här tänker jag bli när jag blir riktigt gammal:
rumble.com/viral/v1187684-83-year-old-grandma-dances-at-a-rock-concert-in-seattle.html
låter mer som om den tilltänkte skulle ha pickles i byxorna, cornichong. Föredrar kuk alla dar i veckan!
Nu har jag arrangerat om köket, satt ihop en plastgran i allrummet i källaren, samt satt i julgransbelysning i den (ja, det såg nog väldig kul ut när jag med mina 158 cm försökte sätta dit ett ljus på en gran som mäter 210 cm..)
Medan jag skulle fixa iordning granen så tände jag kaminen då det är ganska kallt i källaren.. det tog 5 minuter, sedan dånade brandlarmet eftersom det välde ut rök i rummet!
20 sekunder gick innan larmcentralen ringde och frågade om allt var okej och gav mig instruktioner om hur man stänger av larmet.. Vilket är en knapp.. på brandvarnaren.. I taket..
Nämnde jag att jag är 1.58 cm?? Var tvungen att springa upp i köket och hämta en stol!!
Efter den pärsen så kunde jag ta en välbehövlig vila medan lillflickan klädde granen.
Hon och storebror fick varsin skål med glass, strössel och nougatsås.. jag fick äta mannagrynsgröt.
Nu ligger jag i soffan i allrummet, njuter av värmen och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så jag får sova..
Imorgon kommer mannen hem och ordningen är återställd!