Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Samma här , så trött att jag skrattar åt allt , räcker nog med ett russin som köttros eller en valnöt eller mandel?
Eller en daim i daimkrysset? *fnissar*
Samma här , så trött att jag skrattar åt allt , räcker nog med ett russin som köttros eller en valnöt eller mandel?
Rostbiff?
Jag måste nog städa innan jag får göra roliga saker som att göra julgodis.
Gjorde marsipanbröd och marsipanstubbar förr, av någon anledning såg det alltid ut som någon variant av *host* nummer 2...
Ni kan få låna min avkomma. Kvällens tema är högläsning av sjuka facebookstatusar.
"Hej Esbjörn, hoppas att du inte är allt för bakfull idag. Vi på McDonald's vill gärna ha en ursäkt för att du gned din penis mot vår läskautomat och din mobil kan du hämta hos polisen.
MVH McDonald's personal."
Eller killen som la in "egna" kortkommandon i sin mammas mobil. Punkt= din fitta, vilket resulterade i mycket märkliga sms . Har skrattat så tårarna rinner. Jag har extremt mogen humor!
Ja, det kanske vi ska. Omväxling är alltid roligt.
Aniiee; Jag blir ju vrålhungrig och sugen på allt!!!!
Är jag världens sämsta flickvän som börjar asgarva hysteriskt när mannen ringer från Stockholm och berättar att hans chef bokat in dem på ett yogapass imorgon innan frukost?
Han är där till lördag på möten och julbord med företaget..
Vi kunde inte prata då jag skrattade så dant att jag knappt kunde andas.. Jag måste få ge henne en kram och en high-five!!
(Mannen är lång som en flaggstång, väger runt 100 kg i muskler och kroppsbyggnad, är ungefär lika smidig som ett kylskåp fastnitat i marken!)
Haha!!
Vill seeeee!
Hahaha hade också vridit mig av skratt
Är han lika snygg som denna goding
Inte dålig flickvän alls! Se till att få ut klippet på youtube också så blir det ännu bättre