Knall skrev 2014-05-26 13:44:56 följande:
Haft en helt fantastisk helg med familjen!
Trots diverse grejer som gick galet innan vigseln så blev resten av dagen helt underbar! ( Klänningstrassel, felparkering, svårt att hitta, kamerajävel som bestämde sig för att inte ta kort helt plötsligt och sist in i kyrkan innan brudparet..
)
Min syster var så vacker och strålade som en sol!
Brudgummen sjöng och spelade en låt av Winnerbäck för sin brud och inte ett öga var torrt!
Det var dock varmt och kvavt som satan, trodde att jag skulle smälta bort..blev många turer till hotellrummet för att fixa till sminket, frisyren, klänningen och för att svalka av mig.. Min svägerska glömde sin klänning hemma och fick låna den klänning jag tänkt ha till brunchen dagen efter
Lillebror fick skrämselhicka när sambon fångade buketten..
Annars var det god mat och dryck, fint dukat, bra service och underbart roligt sällskap!
Jag dansade loss med brudgummens syster, svägerska, mamma och mina svägerskor på dansgolvet till halv tre på natten..
Kul!!
När vi checkat ut från hotellet begav vi oss till Biltema..
Ny skottkärra, dörrklocka och trädgårdsbelysning inhandlat.
Åkte sedan hem, packade ur, pustade och tog det lugnt en stund..
Blev en tur till barnens mamma för att fira henne på mors dag.. Hon fick en kaffekvarn, kaffebönor och en glasburk att förvara dem i.. döm av min förvåning när även jag fick morsdagpresenter!
Ungarna hade gjort kort, halsband och en skylt åt mig, av deras mamma fick jag en vacker blomma och ett helt underbart fint inlägg på facebook för alla att se..
En riktigt fin helg med andra ord!
Snart är det dags för föräldrasamtal om bägge barnen, sedan hem för att städa och klippa gräsmattan (ser ut som en djungel!) Och imorgon bär det av till Stockholm 4 dagar!