• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-05-25 02:08:07 följande:
    @Aiinee Jag hade investerat i lite vietnamesiska byxor de är gudomligt sköna
    Oh, det vet jag inte vad det är =) Får kolla.
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-25 02:18:53 följande:
    Härligt!Skrattande

Trök det da...för nu blev jag lite nyfiken.
    Hmmm...vore lite kul om du skrev...
    Fur Elise på C64.Drömmer
    Givetvis där du själv gjort trudelutten...Flört

Sååååå vad väntar du på....säg nu da!!!Skrikandes

">Hizaki grace project
    lyssnar jag på..... en jävel på att spela gitarr är ungen också..... *avis*
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-05-25 02:31:47 följande:
    The Decline ! Let's Get Drunk
    Felet med att länka till spotify: alla har inte spotify...... och har man inte spotify får man inte lyssna =/
  • Aniiee

Ohayo...... Död

• Aniiee

Hahaha, de tog bort både spaminlägget, Häckis bön om att någon skulle anmäla det, och mitt inlägg där jag skrev att jag gjort det =) WTF!?!

Anonym (cem) skrev 2014-05-26 13:28:34 följande:
    Aniiee hur går det med shoppandet?
    Jodå, jag har skivit en liten lista på grejer jag behöver, varit inne tre vendor på Ellos och lyckats lägga underkläder i varukorgen (inte tryckt på "till kassan" än) och planerat in en shoppingrunda på torsdag med småtjejerna och finaste Hisa som kommer på semester. Hisa kan kläder =) Han är jämt dösnygg, varesig han har har på sig jeans och en skjorta eller lolitaklänning.....

Det ska nog gå. Första gången någonsin jag faktiskt ser fram emot att shoppa kläder =P
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-05-26 13:44:56 följande:
    Haft en helt fantastisk helg med familjen!
    Trots diverse grejer som gick galet innan vigseln så blev resten av dagen helt underbar! ( Klänningstrassel, felparkering, svårt att hitta, kamerajävel som bestämde sig för att inte ta kort helt plötsligt och sist in i kyrkan innan brudparet.. smile9.gif )
    Min syster var så vacker och strålade som en sol!
    Brudgummen sjöng och spelade en låt av Winnerbäck för sin brud och inte ett öga var torrt! smile1.gif

Det var dock varmt och kvavt som satan, trodde att jag skulle smälta bort..blev många turer till hotellrummet för att fixa till sminket, frisyren, klänningen och för att svalka av mig.. Min svägerska glömde sin klänning hemma och fick låna den klänning jag tänkt ha till brunchen dagen efter smile5.gifsmile2.gif

Lillebror fick skrämselhicka när sambon fångade buketten.. smile2.gif

Annars var det god mat och dryck, fint dukat, bra service och underbart roligt sällskap!
    Jag dansade loss med brudgummens syster, svägerska, mamma och mina svägerskor på dansgolvet till halv tre på natten.. smile2.gif
    Kul!!

När vi checkat ut från hotellet begav vi oss till Biltema.. smile2.gif Ny skottkärra, dörrklocka och trädgårdsbelysning inhandlat.
    Åkte sedan hem, packade ur, pustade och tog det lugnt en stund..

Blev en tur till barnens mamma för att fira henne på mors dag.. Hon fick en kaffekvarn, kaffebönor och en glasburk att förvara dem i.. döm av min förvåning när även jag fick morsdagpresenter! smile3.gif Ungarna hade gjort kort, halsband och en skylt åt mig, av deras mamma fick jag en vacker blomma och ett helt underbart fint inlägg på facebook för alla att se.. smile1.gif

En riktigt fin helg med andra ord! smile2.gif
    Snart är det dags för föräldrasamtal om bägge barnen, sedan hem för att städa och klippa gräsmattan (ser ut som en djungel!) Och imorgon bär det av till Stockholm 4 dagar! smile2.gifsmile6.gif
    Låter som en bra dag =)
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-05-26 13:49:51 följande:

Whut? smile9.gif Vilket spam?? smile9.gif *Nyfiken i en strut* smile2.gif

Kul med shoppinghjälp!! Cubus har bra och någorlunda billiga baslinnen samt toppar.. Det samma gäller HM vars L.O.G.G baskläder är riktigt bra.. smile1.gif
    Var nån som postade reklam....

Jupp =) Här ska shoppas =P Förhoppningsvis. Jag för titta in på både Cubus och HM och se vad jag hittar.

Varför vill jag alltid skriva -er istället för -ar? Jämnt och ständigt.....
  • Aniiee
    Jaded skrev 2014-05-26 14:55:58 följande:
    Baha, de inte överdrivet intelligenta. Tyckte säkert det var OT av dig. Drömmer
    Har inte fått mycket rensat själv på länge fram till häromdagen då "någon" blev lite uppjagad och har sedan dess anmält i stort sett allt jag skriver som OT - överallt. smile2.gif
    Fånigt av någon, tycker jag.... =P
  • Aniiee

Så, måndagsavsnittet klart till youtube......

• Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-05-26 17:17:45 följande:
    Men vad märkligt :-/

Håller tummarna för art shoppingen går fint. Känner mig milt avundsjuk på mannen i fråga. smile1.gif
    FL är skumt....

Jag också, superavis. Han var den sötaste tjejen i Harajuku, ända tills jag insåg att han var en kille =P.

Haha, Hisa är en knäppgök, kan jag säga. När jag berättade för honom om min shoppingångest så AVBOKADE HAN SIN FLYGBILJETT OCH BOKADE EN NY TVÅ DAGAR TIDIGARE! Han slängde just 15 papp i papperskorgen för att komma hit tidigare! Han är INTE klok någonstans.......
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!