• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-05-22 22:23:08 följande:
    De lånar det för att trolla. Låter kryptiskt. Obestämd

Är inte heller så förtjust när det är övervarmt (nu hädade jag). Det kan gå om jag är helt ledig och kan fläka ut mig på en öde strand med gott om kall vätska inom räckhåll. 

Har planerat det sista redan. 
    Nej, de lånar det INTE för att trolla... Läs vad det står, människa Solig För du är väl en människa? Förvånad
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee
    Anonym (cem) skrev 2014-05-22 23:19:06 följande:

Men jag fick en underbar liten kille för besväret!
    Solig Alltid något!
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-05-22 23:32:32 följande:
    Då är vi två som avskyr värmen!!!
    Solig

Jag går under av värme mellan maj och september. Jag bara undrar hur jag lyckades överleva Tokyo i massvis av år..... Hett och fuktigt. Nej, så här års ska man flytta ut på nån ö där det båser lite lagom. Eller helt enkelt ta en gammal skonare och segla jorden runt eller nåt.
  • Aniiee

I am officially DEAD!

• Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2014-05-23 21:53:08 följande:
    Kram, Aniee!
    Aw, tack Solig

Kram på dig också! Alla behöver väl kramar ibland?

Bah, någon som har en båt? Det är VARMT! Undrar om Birka har några roliga kryssningar.....
  • Aniiee

Så, nu har jag kräkts på mupparna i moraltantstråden..... Sorry om det stör någon här....

• Aniiee
    Anonym (cem) skrev 2014-05-23 22:12:14 följande:
    Idag är de en deppig Cement som kliver in! Fattar inte vad jag ska göra för att min dotter ska börja tycka om mig?
    Nu vill hon inte ens fira morsdag med mig, hon vill vaa med sin mormor istället :'(
    Jobbigt =(
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2014-05-23 22:35:36 följande:
    Helt rätt.

Själv har jag lämnat tråden sen en viss typ klev in där. smile8.gif
    =P Jag flyr också fältet, så kan de där två ha tråden ifred..... vem vet, de kanske behöver hångla av sig med varandra.......
  • Aniiee

Vispgrädde och chokladsås låte nyttigt ock bra va? sen är bara vilken av de 267+ filmerna på listan över filmer jag borde se jag ska se också.....

• Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2014-05-23 22:57:05 följande:
    smile2.gif
    Postar yaoi i protest gör jag också..... har gjort några gånger nu... =P

Nej, får bli att göra research på Buffy istället..... kom inte på någon film.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!