Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

ulfsas skrev 2014-08-27 22:04:12 följande:
    Har utfodrat de små med 44 av mig rullade köttbullar. Bäst hittills var utlåtandet. Det värmer. Så små är de inte heller utan 20 och 17...Guld i mun
    Hahhaha jag lovar och svär när mitt stora barn är så litet som dina så lär hon få laga maten om hon tänkt ha middag. Jag äter en gång om dagen för det mesta och jag kan äta samma mat i en vecka om den är god utan problem orkar jag inte laga så funkar dafgårds lasagne 4 portioner fint eller glassbilens fiskgratäng.

Fast jag kommer ha mina ryck då som nu och typ laga massor när jag väl är på det humöret, så hela frysen är fyll med portioner att värma, allt eller inget det är jag det Tyst Kommer nog aldrig förstå vart folk hittar motivationen att laga mat varje dag. Mitt ex skickar arga sms till mig mellan varven när han snappar upp min störda matlagning över nätet, så skäller han på mig över det Men va fan alla kan ju inte älska att slava vid spisen, slavar hellre med en massa annat jag
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan

Så jag har spamat klart för denna gång tror jag. Hej svejs på er, fridens liljor och allt det där, gulligull Kyss

I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-08-27 23:38:33 följande:
    Haha...alltid kul att höra hur andra uppfattar en! smile2.gif Sen är det en annan sak om jag är lika flyktig "hal" i vardagen. smile2.gif Men vi säger så... smile1.gif
    Hahaha nej det tror jag inte att du är, du är rätt stadig i verkligheten, med fötterna förankrade på planeten jorden Solig
    Visst är det, jag tycker det är skitkul när andra analyserar en. Gotlänning gjorde en grymt bra analys på mig en gång, som i verkligt bra. 

Rabiata ( det är så jag ser dem ) kvinnor har analyserat mig så uppåt väggarna galet här inne ibland och bestämt saker om mig som jag inte kan annat än asgarva åt, kommer aldrig förstå hur de drar sina paralleller alls. Jag är ju en av de som inte är särskilt hemlig av mig här inne utan tvärtom rätt så öppen som en bok. Det bör således inte vara helt svårt att analysera mig lite snabbt och enkelt.  Min personliga kvinnliga stalker här inne har bestämt att jag enbart är här för att fånga andras män. Den tycker jag är fantastiskt kul faktiskt

Efter min jag är en toka tråd så tror jag egentligen folk som läser får rätt bra koll på mig eller nåja just de delarna av mig som frågorna handlar om får de iaf koll på.
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-08-27 23:44:55 följande:
    "Jag ska bara.." blir tokig på mig själv! smile8.gif

Japp! Skitnöjd och stöddig.. Husse skulle blivit stolt.. (han har fobi för nattfjärilar) smile2.gif
    Gissar att den katten får mycket uppmuntran av husse haha!

Alfons, Alfons, Alfons Åberg
  • HäckHäxan
    lille Birger skrev 2014-08-28 00:24:08 följande:
    Jag blir gärna infångad mellan dina skinkor. Skål
    Skål
    Hur skall jag få plats med en såpass stor människa där tänkte du. Möjligen får Nallen plats. Han ser dessutom mjuk och lurvig ut och snäll, det gillar jag...
  • HäckHäxan

God morgon *arg och jävligt röd gubbe*

Ogillar morgonen, det är okristligt iaf när man är sömnstörd. Önskar ibland att jag var förmögen lämna barnet på skolan och gå hem och lägga mig igen och sova klart. Men det vill ju såklart min rudade hjärna inte alls vara med på för nej den har ju vaknat då och det gör tydligen sömn helt överreklamerat. Vi är inte eniga där min hjärna och jag

Ha en superb dag folk. Nu mer kaffe till mig och försöka låtsas att jag är mänsklig så jag iaf ser mänsklig ut på mitt möte 08:15.

• HäckHäxan
    ulfsas skrev 2014-08-28 09:03:26 följande:

Eftersom mina barn knappt bor hos sin mor förutom om släkt kommer dit så har jag matansvar var dag.
    Just nu är jag helt matt. Vad skall jag laga idag då? Dottern är mycket skeptisk till grönsaker och lök. Sonen är enklare. Jag har nog bränt en säkring. Orkar inte handla idag igen. Blä.

Jobbigt med löken. Mina småsyskon var likadana och lillebror vägrade grönsaker. Hur fan han lyckas vara normalviktig förstår jag inte. Kör lastbil och rör sig inte 1 mm mer än absolut nödvändigt.

En gång i tiden älskade jag att laga mat. Men inte nu hoppas det kommer tillbaka i framtiden den där glädjen i att laga mat och äta.
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-08-28 14:06:05 följande:
    Lurar aldrig små oskyldiga häxor smile2.gif
    Bara de som faktiskt har kan tänkas ha kul i stora städer Oskyldig
    jasså du ser det så. Fan jag hade sååå gärna gjort om det, ofta, så ofta jag kan iaf. Det är underbart när man har förmågan att bara ha sjukt kul ihop. Bara glida runt på olika hak liksom. Fast vi hade väl fastnat på första bästa och bara haft kul oavsett misstänker jag. Typ ahh sprit två stolar och ett bord japp det blir perfekt
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-08-28 14:15:42 följande:

Idag är en "blah"-dag.. har ingen energi eller ork till något.. ingen motivation what so ever.. vill helst bara ligga i soffan och glo på film..

Ska i alla fall gå och träna... borde klippa gräset sant städa och baka.. men orka!

Mannen fyller på lördag och vi ska ha lite bjudning.. står helt still i huvudet.. vad ska man bjuda på?

Bläääää! smile8.gif

Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
    Tycker du skall ge dig en klapp på axeln som släpat dig att träna fast allt känns jobbigt idag. Var nöjd med det. Ibland räcker en utmaning per dag. Det är okej faktiskt. M

Borde massor jag med. Men jag kom hur hem fastnade på byn. Min favorit ryska var på torget och sålde kläder. Underbar kvinna. Så jag fastnade med henne vid hennes torghandel. Handlade lite på netto och hittade en magnettavla till mini i form av en lila fjäril. Skall måla av den på schablonplast och skära ut. Blir perfekt att ha som motiv till hennes vägg sen när jag väl får bestämt mig för vem som skall bo i vilket rum. Att det skall vara så svårt. Snart fyra år under här huset och jag är inte säker på om det är mitt hem ännu eller inte. Vill gärna måla om och fixa men jag vill vara säker innan jag drar på prislappen av smärta from hell för att fixa det. Och en bra grej är då att veta vilket rum som skall vara vad. Haha

Borde klippa gräs, fixa de där kläderna bla bla. Funderar på att bara bära upp all skit och lägga i förrådsrummet och ta det kriget ett annan gång.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!