Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Förstår inte varför folk blängde i affären

Fakk jooo liksom...

• HäckHäxan
    Knall skrev 2014-08-13 08:53:21 följande:

Vaknat upp i föräldrahemmet och det är så lugnt och tyst...

Idag är det begravning för min gammelmorbror.. smile4.gif

Jag och mamma har fixat blomsterkrans och rosor att lägga på kistan ... usch.. blir en jobbig dag.. smile4.gif

Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
    Beklagar verkligen *stora kramen* Hopas det blir ett fin avsked. <3
  • HäckHäxan
    Jaded skrev 2014-08-13 00:15:07 följande:

Jesus Kristus. Varifrån kommer alla dessa bittra gnälliga kärringar till män egentligen? Jag har iofs aldrig drabbats av en enda i verkligheten, men något har hänt på nätet - senaste året poppar ni fram lite här och där och tjatar livet ur omgivningen. Liten kuk? Oskuld? Inga vänner? Lite ont i vänster tinning. Kan inte skriva en bok. Kan inte knulla. Och det satans kvinnohatet. Och det satans feministhatet. Är det inte allt ovanstående så är det garanterat åtminstone två punkter.

Skaffa ett liv eller piss off.

Vissa borde verkligen unplug...

*sover*

Ingen aning. Men jag är helt säker på att Jesus Kristus inte har med saken att göra lika lite som BatGirl har.
  • HäckHäxan
    kewin skrev 2014-08-13 10:36:36 följande:

Vad var det för mening med att börja babbla om att jag skulle se något om jag ändå aldrig fick veta vad det var? Idioter, nu är min dag förstörd.

Om din dag förstörs så enkelt så behöver du nog någon form av legitimerad hjälpinsats.
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-08-13 11:06:36 följande:
    Åh, en sådan tröja skulle jag vilja ha idag!
    Ibland är den riktigt bra. Brukar har den när jag går på krogen eller brukade, är ju nästan aldrig på krogen nu för tiden. Praktisk!!
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-08-13 11:18:07 följande:
    Ja bara du är glad så.... smile2.gif
    Jag är nästan alltid glad till och mer när jag blir förbannad så kan jag vara glad eller så är skrattet iaf inte långt bort. Thats me liksom.
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-08-13 11:31:34 följande:
    Intressant direktiv...hur löser en kvinna den biten menar du? Föreslår att du tar och googlar lite, börja med vett och etikett, sen kan du plöja genom mänsklig anatomi...när du är klar vore det förträffligt om du la dig och sov lite, tror du behöver det!
    Ja se tonåringar..... * pust och suck*
  • HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-08-15 11:05:20 följande:
    Svårt att vara ödmjuk när man är bäst. Typ! Kyss
    Fan jag älskar den meningen. Kan gråta lite blod i hemlighet över att min tröja med de orden försvunnit under åren
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-08-14 23:50:36 följande:
    Naiv konst.... =P

Här är det mesta jag åstadkommit någonsin:

I'm baaaaaaad...... Gråter
    Key change, MOFO!
    Bättre jag kan idag iaf.

Fast en gång kunde jag tydligen det lite grann eller iaf tillräckligt för att måla min väg in på konst och formgivnings programmet på gymnasiet.

Men idag kan jag inte. Man tappar förmågor när man inte bevarat dem. Idag pysslar jag mer. Fast ditt inlägg påminde mig om att jag måste renovera ( måla om ) mammas brevlåda innan nästa vecka så kan de ta med den till Norrland igen när de åker hem. Så tack!!!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!