• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Anonym (cem) skrev 2014-05-24 22:05:01 följande:

Jag är världs sämst på kläder!! Men satsa på bra baskläder såsom linnen/ toppar( svart,vit2-3 i andra färger), 2 par jeans, köp likadana strumpor, 2 koftor. Köp kläder som går och kombinera med varandra.

nästa vecka är han mer hemma då kanske vi kan åka och hälsa på några kompisar som hon har velat hälsa påett tag men vi ha inte hunnit!
    =) Tack. Alla tips välkomnas. Nu ska jag bara vinna på lotto också.....
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee
    Anonym (cem) skrev 2014-05-24 22:12:52 följande:

Ullared -shopping?! smile5.gif
    Aldrig med min kofot! Lite långt till ullared också....... Nej, ja upptäkte idag att jag har totalt 9 klädesplagg i hela garderoben. Totalt! Underkläder inräknade!
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee

Så shopping någonstans. Men långt till ullared =P

(Min dator uppför sig igen =( Hugger av allt jag skriver.....)

• Aniiee
    Jaded skrev 2014-05-24 22:23:53 följande:

smile3.gifsmile3.gifsmile3.gif
    Jag vet. Katastrof.....
  • Aniiee
    Anonym (cem) skrev 2014-05-24 23:23:29 följande:

Om du har möjlighet och inte gillar och handla så rekommendera jag att du åket och shoppa en vardag fm när det är soligt ute då är det minst folk.
    Ja, ska göra det.

Gah! Jag kommer aldrig få den dumma idén att skapa en quiztråd igen!
  • Aniiee

Poker eller sängen? Det är frågan.....

• Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-05-25 00:54:26 följande:
    Poker! Och sedan får du lära mig att spela en dag.
    OK =P
  • Aniiee

Lesson nr 1) Spela inte för mer än du har råd att förlora!

• Aniiee
    Schna skrev 2014-05-25 01:27:23 följande:
    Ja, det förstås. Hm. Mysdress typ då? smile9.gif

När jag läser i din tråd inser jag att jag nog inte haft en "basgarderob" på evigheter, och blir alldeles förvånad över vilka kvantiteter folk sitter på. Jag är i alla fall väldigt mycket för småblommiga blusar och klänningar, vilket jag noterade att du inte var så där försvann stora delar av min garderob. Andra kläder jag gillar är baggyjeans med tighta men sköna tröjor till. Lindex brukar ha helt okej baggyjeans men jag har även måttbeställt något o-snörigt och o-spetsigt från www.bloomingshop.se/

Kollade lite på Åhléns med och de har rätt bra utbud på baskläder, t ex t-shirts: www.ahlens.se/mode/overdelar/a-t-shirt-id-b09...
    Finns även långärmat. Tights och en enkel tunika tycker jag är skönt att ha hemma med. Nu är det ju även rätt varmt så capri-byxor kanske är att föredra. Jag står dock enbart ut i ärmlös klänning i den här värmen. Badkläder är bra. Åhléns har bra underkläder tycker jag med, brukar ha "tag 3 betala för 2": www.ahlens.se/mode/underklader/index.html

Nu ska vi se.

Capritights och tunika, t ex:

Baggyjeans och t-shirt/top, t ex:

Vanlig hederlig mysdress

Jeans och caprijeans Blus/skjorta/kort kavaj till möten Tjock tröja och kofta till kalla dagar ute Underkläder och badkläder Sommarjacka? Sommarskor? Jag har säkert glömt en hel del nödvändigt nu. Drömmer

Solig De där byxorna var snygga.

Jag köpte ett par capri-mjukisbyxor en gång, och insåg genast att jag var kort..... De räckte hela vägen  ner till fotsulorna.
  • Aniiee
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-25 01:33:50 följande:
    Jösses, lyssnade på Part 2 och blev verkligen sådär lagom obehagligt överrumplad av en näktergal som druckit jäst nektar eller nåt annat man flinar lagom mycket av.Förvånad
    Var inte vad jag hade förväntat mig riktigt...hade trott att det typ skulle vara dödsmetall från någon dunkel tysk källare med läder och långa vassa nitar...ja och kryddiga korvar på stänger!Skrattande
    Hahahahaha! Tack, det skrattet behövde jag.

Vad jag lyssnar på ska vi dock inte tala om.....
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!