Inlägg från: Anonym (okejdå) |Visa alla inlägg
  • Anonym (okejdå)

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

NyttNamn skrev 2014-04-01 12:24:13 följande:

Den bilden snodde jag direkt!

Förövrigt känns det som om den här dagen är en helt fantastisk dag. *delar ut rosa fluff till alla*
  • Anonym (okejdå)
    Knall skrev 2014-04-01 12:54:39 följande:
    Tack!

Mannen (som vanligtvis sover sig igenom ett atombombskrig), petade på mig otaliga gånger inatt eftersom han hörde mig pipa och rossla i sömnen.. Han hade velat ta VAS idag.. (Vård av sambo)

Pappa ringde för en stund sedan.. Efter att ha rosslat och hostar klart kunde jag säga; "Hej!"
    Pappa; "Det var inget särskilt.. Jag skulle bara beklaga mina nysningar, men jag hör att det inte är någon idé just nu.."

Någon som kommer hit med soppa? Och isglass? Gärna päronsmak!
    Ställer mig genast och kokar ihop någon sorts märklig soppa med päronsmak. Piggelin, duger det åt damen?
  • Anonym (okejdå)
    Knall skrev 2014-04-01 13:08:06 följande:
    Sorry..
    Där rök ditt rosa fluff! Det får gå till Fjärilen istället :-P 
  • Anonym (okejdå)
    shivas skrev 2014-04-01 13:11:28 följande:
    Oh! *limmar rosa fluff över hela mig och börjar hoppa över staket*
    Det finns massor. Bara att plocka.
    Jag känner mig barnsligt lycklig idag. Har fått träffa mannen jag känner en hel del för och fått klämma också
    Vi har inte kunnat träffas på nästan tre veckor och det har varit ganska jobbigt.
  • Anonym (okejdå)
    shivas skrev 2014-04-01 13:22:43 följande:
    Åhå hå... Flört Fick du klämt på något trevligt? *grrrräver efter snuskiga detaljer*
    Snuskigt? Finns väl inget som är snuskigt heller. Kanske gamla soppåsar, men inget sådant var involverat.
  • Anonym (okejdå)

Nu vet man att det snart är påsk. De sedvanliga björkristrådarna börjar dyka upp. Ett säkert vårtecken!

• Anonym (okejdå)
    Fjäril Vingad skrev 2014-04-01 15:20:01 följande:
    Ibland är det skönt att längta lite, men inte föööör länge. Jag är väldigt fysisk så jag vill ha - behöver det där rätt regelbundet faktiskt... Drömmer
    Fast en gång i månaden är väl regelbundet? Kanske tom mer än vad många får i ett vanligt äktenskap.
  • Anonym (okejdå)
    Fjäril Vingad skrev 2014-04-01 15:26:19 följande:
    Okej, felformulerat av mig... Regelbundet oftare! Cool
    Tänkte väl det, du menade ofta som fasen! Drömmer
  • Anonym (okejdå)

Har inte antalet inlägg på FL ökat där män skriver och en del av dem verkar ha en lite skev kvinnosyn.
    Nu hittar jag inte tråden, men det fantastiskt mysiga uttrycket "spermahink" förekom...

• Anonym (okejdå)
    Fjäril Vingad skrev 2014-04-01 15:38:38 följande:
    Det finns så många knäppa karlar därute... SkrikandesKräks
    Tur att det finns rätt många knäppa kvinnor också, så de inte blir alldeles alena.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!