Inlägg från: Anonym (okejdå) |Visa alla inlägg
  • Anonym (okejdå)

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

shivas skrev 2014-03-29 22:07:50 följande:
    Yeah baby!  I'm a wild child... eller hur var det? ömtåligt släng sig i väggen! 
    Fast jag känner mig lite ömtålig ikväll. Kanske är det bättre att vänta till nästa helg eller kanske måndag eller så. Då har jag nog tuffat till mig... Eller tänker ni lämna mig hemma eller ännu värre...slänga mig i väggen GråterGråterGråter
    *Är krenght över stulad tid i natt*
  • Anonym (okejdå)
    shivas skrev 2014-03-29 22:17:40 följande:
    Aldrig att du skulle slängas i någon vägg inte! Skulle bara ta dig över axeln och ta med dig iaf. Flört
    Hm, det skulle faktiskt funka!
  • Anonym (okejdå)
    Anonym (Extra anonym TS) skrev 2014-03-30 00:00:02 följande:
    Man måste älska mitt liv. Min Fd kk har slagit och kastat ner min kompis i asfalten några gånger igår. Nu går han runt och smyger på byn och har ringt ett gäng gånger och messat på en annan sida. Fakking fantastiskt, verkligen.

Åh ibland vill jag verkligen kunna byta kropp med nån kompis eller min brorsa så jag kunde piska skiten ur honom. Men istället kör jag på ignorera metoden. Någonstans kanske han blir irriterad nog att gå på mig. Det hade varit högst intressant, lite så att jag vill det.

Är rätt arg för tydligen är allt mitt fel enligt karln iaf. Det hade han vräkt ur sig när polisen hämtade honom igår. Tänkte han skulle få förklara den biten för mig!!!
    Darling, när du blir lika gammal som mig inser du att det inte är någon idé att hetsa upp sig.
    Det är hans problem och ingen annans!

Hur skulle det hela vara ditt problem? Genom din blotta existens? Eller din extrema häxkraft? Sov på saken och sedan tänk på (som min fd svärmor alltid sa) Vem äger problemet?
  • Anonym (okejdå)
    NyttNamn skrev 2014-03-30 00:10:05 följande:
    Suck... Nollor... 

Hä gå int förklar för en som int begrip... Kräks
    Nä, men får en att undra om du är gotlänning eller bara norrlänning...
  • Anonym (okejdå)
    Gotlänning skrev 2014-03-30 00:24:18 följande:
    Då sitter vi i samma båt dialektmässigt, alla hör vart jag är ifrån men snackar ganska ok... vill jag vara en dryg j*vel så kan jag lägga på dialekt .Cool
    Hur skulle det låtit på gotländska?
    Suck... Nollor... 

Hä gå int förklar för en som int begrip... Kräks
  • Anonym (okejdå)
    Gotlänning skrev 2014-03-30 00:37:37 följande:
    Inte "Nollor" iaf...

"Nållaaa" lite släpandes så hade varit mer rätt.

Va nu inte tjurig, Lördag och snart Sommar så damma ur sanden ur trosorna och var lite glad istället.
    Meh, var ju inte min trosor som skulle dammas. Damma dina egna
    Ville bara höra hur gotländska tog sig mot norrländska där. 
  • Anonym (okejdå)
    Schna skrev 2014-03-30 00:40:37 följande:
    Dei gar eint u fårklare får ein sum eint beigreipa.

Fast det beror lite på. Drömmer
    Förklarar dig härmed som språkoraklet jag sökte! HjärtaSkål
  • Anonym (okejdå)
    Gotlänning skrev 2014-03-30 01:01:21 följande:
    Ahhh, shit... nu ramlade polletten ner, idiot jag är.

Ber om ursäkt, ägd i min egen dialekt av Schna och här sitter jag och drygar mig mot dig... böjer mitt huvud i skam.

Förlåt å det grövsta.Obestämd
    It took it's mighty time darling
    Schna is a mighty fine talare av fåriska. 
  • Anonym (okejdå)
    Gotlänning skrev 2014-03-30 01:17:57 följande:
    Min kära vän BBB (vart nu hon tog vägen?) kallade mig alltid för Sheep Shagger men jag hade inte hjärta att berätta sanningen, we only shag lambs...

Vänta nu...
    *asg* nu bidde det nog fel
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!