• D W

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2014-09-08 15:07:34 följande:
    Fiskar är bra, inte så keliga men smile2.gif Jag fick pirayor av min farsa själv fick han en utskällning och en order om att återlämna dem vart tusan han nu än fått tag på dem någonstans. smile2.gif SÅ jag fick guppies istället hehe. Tror jag fyllde 7 då. Sen födde jag upp guppies, svärdbärare och black mollys i ett gäng år och sålde till olika zoo butiker i gbg, oftast angred och på backaplan. Var nästan 22 när jag slutade med fiskar. Inte för att jag vill utan för att jag skulle flytta och sträckan var för lång och det var köldrekord där jag bodde, på nyårsafton det året så var det -32 jag flyttade typ några daga innan kul och det var riktigt kallt redan då. PÅ nyår lyckades jag dessutom låsa ute mig själv, hon jag bodde med och en kille jag hade med hem hahahhaha
    Hu, föda upp fiskar. Ser framför mig hur badkar, handfat och hinkar är fyllda med fisk i hela huset
    Hon har faktiskt någon form av fiskkuvös för nya fiskbebisar de ynglar ju av sig men än så länge verkar populationen ligga konstant
  • D W
    hännrick skrev 2014-09-15 20:21:55 följande:
    Jag får nästan lite Kafka-vibbar :D

"När Gregor Samsa vaknade en morgon ur sina oroliga drömmar fann han sig liggande i sängen förvandlad till en jättelik insekt." (ur Förvandligen av Franz Kafka)
    Passande referens såhär i valtider när kapitalismen går tillbaka Drömmer
    Aniiee skrev 2014-09-15 20:04:03 följande:
    Lite till om indiansommar:
    Indiansommar är ett trevligt fenomen Solig

• D W
    Aniiee skrev 2014-09-15 20:54:40 följande:
    Vilken tur jag har då som inte engagerar mig i svensk politik.
    Blir det mer Brittisk politik då Drömmer

• D W
    Anton Chigurh skrev 2014-09-16 00:57:38 följande:
    Låtom oss inte fördjupa oss i detta, iofs jävligt intressanta, ämne, utan låt oss med osedvanligt stor glädje se an julen som nalkas med stormsteg.

Ack denna så härliga julen. All julmat, sylta, rödbetssallad....you name it, å så all skönsång på varenda förbannade galleria i hela förbannade riket. Jag längtar....
                                                                                                .
    God jul i Juli Tomte
    Bara för det mindes jag det här gamla trevliga barnprogrammet

där de spelade denna trveliga låten bland annat

• D W
    ludenfot skrev 2014-09-24 14:46:50 följande:
    Borde väl förstått vad den här dagen hade i åtankar för mig när jag tittade ut i morse.... 
    Åh, ett cumonusmoln Drömmer
  • D W

Jag kan bidra med ett ilandsproblem, jag har lyckats sabba min dator. Skärmen är spräckt
    Den funkar men det känns lite som att köra en bil som har tappat ett hjul Obestämd

Så till hännrick, let your soul shine Solig

• D W
    Brunhilde skrev 2014-10-02 22:47:53 följande:
    Surfat våldsamt?
    Aniiee skrev 2014-10-02 22:49:46 följande:
    Missförstått det finare delarna av "cybersex"? 

Solig
    Haha, ni tänker lika ni

• D W
    Schna skrev 2014-10-02 23:38:25 följande:
    Jag råkade nyligen ut för något liknande - skärmen brann upp. Den funkar inte alls så det var bara att hosta upp pengar till en ny. Uhuhuhuhuh..

Men det är roligt med något nytt trots hål i plånbok? Drömmer
    Låter dramatiskt, i mitt fall var det väldigt jordnära. Hade datorn på golvet varpå en lampa välte på den
    Men nu har jag anledning att skaffa en bättre  

Hur lyckades du få skärmen att brinna? Drömmer
  • D W
    Schna skrev 2014-10-02 23:52:33 följande:
    Jag är osäker men det började vid ingången från laddaren som satt i, så jag tror att det hade med den att göra. Nu kände jag iofs att det fick räcka med den brända stanken och svartbrända skärmen, så jag lät inte det hela gå så långt som till brand.

Ja! Nu har du en oerhört bra anledning till nyinköp! Blir det en ny lampa med? Drömmer
    Lampans hållbarhet var en stor bidragande orsak till datorns demise, så den får jag nog dras med livet ut

Tur du hann upptäcka vad som höll på att hända Förvånad
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!