Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Aniiee skrev 2014-07-03 22:23:37 följande:
    Säkert. Min poäng var att jag inte kan rita en streckgubbe under pistolhot. Om någon skulle hota mig med att antingen rita en streckgubbe eller dö så är jag död. På riktigt. Helt utan överdrift.
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
    Jag hade en klasskompis på konst och formgivning utbildningen som var så ruskigt duktig på att rita manga det var så man stod jämte och kollade hänförd och milt dreglande.

På tal om ehh streckgubbar, det är väl ungefär vad jag klarat av att prestera nu för tiden.
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-07-03 21:06:24 följande:

Holy crap! "Råkade" titta i en annan tråd och jäklar vilken kropp! Gillar egentligen inte bildsköna typer, men den fick faktiskt snålvattnet att drypa... Svimmar lite.

Jag vill också råka hamna i den tråden. Please!!!!
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-07-03 22:35:51 följande:
    Du har redan varit där. Många misclicks smile5.gif

En riktig man, med hår och allt...
    Ahhhhh såg den....... Känns som en hmm fullvuxen mans kropp ehhh. Kan man skiva så????

Nå skit samma jag älskar män, nakna!
  • HäckHäxan
    Karlfn skrev 2014-07-03 22:28:10 följande:
    Tack! Ömsesidigt. Tycker den här tråden verkar vara det bästa stället att "hänga på" här.  
    Tack. Nå fördelen är ju iaf att man kan bubbla om allt, vilket var poängen med det hela.

Är så duktig på att trasha trådar jag, då jag tappar röda tråden lätt och och gör sjuhundra avstickare i alla riktningar hahaha. Skulle kunna skriva en krönika av något slag som aldrig tar slut eller iaf inte fören jag dör typ
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-07-03 22:50:58 följande:
    Hm, jag kanske borde sammanföra dig med min konstnärsväninna jag lovat en story i typ tio år. Jag får skrivkramp när jag lovat något.
    Hahahha ja jävla skrivkramp!!!

Överväger moget att skriva snuskiga noveller under för jävla anonymt alias. Dumt om källan är spårbar.

På tal om sånt så berättade min kompis att hon berättat om mitt ehh något snurriga liv för sin son på 22-23 jag hoppas att mina och hans vägar aldrig någonsin korsas!!

Bara grejen tja hej ja det är jag som är den där galna slampan din mamma hänger med jämt :-/
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-07-03 22:54:11 följande:
    Så, du förstod äntligen vilken tråd det var och hårigheten är jäkligt het just i det här fallet...
    Hmm ja jo jag gick till senaste inläggen i forumet FÖR det är ju ingen tråd som ligger bland mina favoriter, nej nej och nej!!!

Jag är så kluven gällande hår eller så gillar jag bara män helt enkelt och tycker allt har din charm. Fast jag fick mig ett glatt ögonblick häromdagen när jag såg att det finns män som inte rakar bort allt hår runt könet. Blev sådär happy happy och var tvungen att ge honom en komplimang för det
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-07-03 23:02:15 följande:
    Men, vilken komplimang!! Slampa OCH galen! Lite som jag! smile6.gif
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
    Hahahha jo så kan man ju se det.

Fast jag hoppas ändå att jag aldrig behöver träffa honom hahahha

Kommer försöka undvika det till varje pris. Får vara tacksam för att han inte bor i Sverige om än inte aslångt ifrån.
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-07-03 23:10:18 följande:
    Hrmf. Behöver jag peka? Förstår inte att du inte har fått kåtslag redan och sniglar fram om du hittat rätt bild.

Raka bort allt hår runt könet är väl bara ett trick för att få det att se större ut eller vad har jag missat?

Håller med om att det är en fördel att inte få önskade element i munnen, men i övrigt förstår jag inte riktigt.
    Jag sniglar ju jämt runt :-P alltså rätt bild som i en av de senaste, manlig torso...

Hahhaha ett trick Den är väl lika stor oavsett liksom. Nå ja jo hår i munnen men alltså va fan ansa funkar väl. Behöver ju inte ha en hel regnskog bara för att. Nått mellanting kanske
  • HäckHäxan
    Monte skrev 2014-07-03 23:46:32 följande:
    Hur funkar det? Inläggen skrevs nästan samma minut. Märker du inte om någon sekunden efter använder din dator/mobil/platta?

Byt lösenord? *förvirrat face*
    Man kan vara inloggade samtidigt antingen på appen, mobilsajten eller vanliga sidan. Inget märkligt. Jag är det ofta då jag glömmer logga ut.
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-07-03 23:42:47 följande:

WARNING! WARNING! Yuri på svenska följer. Läs på egen risk (Och ge mig massvis med kritik åt alla håll och kanter, för jag känner att jag borde vara bättre på att skriva på mitt modersmål. Please, hilfe!)

*går och gömmer mig i skämskudden medans någon läser....*

I Ödets Hus, som står på Ödets Tomt på Ödets Väg, vaknar en kvinna. I sommarvärmen har hon sovit naken, det tunna påslakanet som det inte är något täcke i har kasat ner till hennes midja. Hon ligger, som alltid, på mage, med båda armarna under sin kind. Alldeles bredvid henne ligger en annan kvinna. Den andra kvinnan ligger, som alltid, på rygg och sover. Den vakna tittar över den sovande mot fönstret. En glipa i gardinen visar norrhimlens ljusblå, med små ulliga moln med lätt rosa kanter. Gryningsljus. Gryningsljus över midsommarafton i Stockholm.

Den vakna sätter sig upp. Varför sova när man kan vara vaken en så vacker sommmardag? Glänsande kopparhår som räcker ner till rumpan faller runt hennes axlar och ner över hennes bara bröst. I vanlig ordning har hon sovit invid väggen och måste förbi sin älskarinna. Ett litet leende spelar på hennes läppar när hon långsamt glider upp grensle över den sovandes höfter. Hon lutar sig försiktigt framåt. Kopparhåret smeker den andras lätt solbruna hud. Kyssen är knappt ens en kyss, mer som en smekning, läppar mot läppar.

Den unga kvinnan med kopparhåret lämnar sin säng och går bort till garderoben. Hon öppnar dörrarna och får syn på sig själv i spegeln. Djupblå ögon betraktar kritiskt kroppen. Inte lång, inte smal. Inte kort, inte tjock. Lagom. Kvinnlig. Med kvinnans former. Ändå aldrig riktigt nöjd. Hon vänder sig från spegeln, den ska inte få kasta några skuggor över hennes dag. Klänningen hon väljer är av sammet, mossgrön med guldband. Hon har sytt den själv. Nästan. Hon går ut i köket och plockar fram två korgar. Sedan går hon ut i trädgården.

Solen har ännu inte torkat upp i gräset. Daggen är sval mot bara fötter. På högra sidan av den smala trädgårdsgången prunkar doftande, röda och vita rosor, päron- och äppelträd blommar, på några växer kart. Längst in åt sydöst står vinbär och rabarber. Längst ut åt norr står jordgubbar och vilda smultron. Hon nynnar när hon skär fem rabarberstånd. Nynnande går hon och sätter sig bland jordgubbarna. Hon sitter där och nynnar ock plockar och tänker. Tänker på Ödet och Kvinnan.
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
    Jag gillar det. Eftersom jag nu inte läst Yuri alls innan så kan jag inte kritisera så fasligt. Men jag hade skrivit rabarberstjälk och inte stånd. Om du nu inte menar att kvinnan skär ner massvis med rabarber då.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!