Inlägg från: Fjäril Vingad |Visa alla inlägg
  • Fjäril Vingad

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Aniiee skrev 2015-05-06 14:09:47 följande:
    Lol, jag älskar vindaloo curry, och det var det starkaste jag kom på i hastigheten. 

Du får väl droppa ett skruvstäd (istället för en hint) så kanske det händer något =P Frukost på sängen ska man få MINST en gång i månaden. Helst 30.

Det låter som en bra dröm. Den där lottovinsten dimper nog ner när man minst anar det.

Postar när jag är klar Solig
    Vi pratade lite om vad vi skulle vilja ha för mat om vi visste att detta är vår sista måltid. Jag svarade utan att tänka: indiskt. Och helst Shahi Korma, lammgrytan min syster brukade göra. Himmelskt god. Har inte ätit den sedan hon gick bort...

Haha, få väl försöka säga rakt ut. Men jag vaknar ju oftast före mina karlar... jäkla sjusovare!

En mycket bra dröm. Solig
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2015-05-07 18:30:59 följande:

En liten hypotetisk fråga...
    Om ni var i en beroendeställning till någon och denne visade väldigt tydligt ett intresse för er.
    Känslorna är definitivt inte besvarade och ni har inte gjort något för att uppmuntra något.
    Hela situationen är bara ytterst besvärande och att välja annat än att fortsätta beroendeställningen inte är något alternativ.
    Hur hade ni agerat då?

Skulle börja prata väldigt kärleksfullt om "pojkvännen" (spelar roll om en sådan fanns eller inte). Kanske.
  • Fjäril Vingad
    Anonym (Signe) skrev 2015-05-09 20:59:43 följande:

Grannkillen och hans kompisar partajar till Fem myror är fler än fyra elefanter-låtar. Ganska gulligt men börjar bli lite tjatigt. Aaaa, A-a-a-a-a, Beeee...

Seriöst?!
  • Fjäril Vingad
    Schnaa skrev 2015-05-10 09:53:00 följande:

Nu har det gått för långt! Drömde om FL inatt! Två medlemmar härifrån skulle gifta sig vid en loge, typ Gotland eller Österlen eller liknande, och ett större antal från FL var inbjudna på bröllopet. Ernst Hugo var brudgummen men jag minns inte vilken av medlemmarna bruden var. En väldigt blond, kurvig kvinna runt 170 cm. smile9.gif Nåja. Folk överallt, ute på åkern och på dansgolvet, från golv till tak. Brunhilde m.fl. deltog i någon lek på grönytan utanför, någon kombo mellan hoppa säck och tequilarace.

Vilken fest! smile2.gif

It takes a fool to remain sane
    Men yeay, FL-bröllop!!
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2015-05-13 18:08:16 följande:

Min middagsdejt smsade och frågade om denne skulle ta med sig något tidigare idag. Jag svarade glatt "Ta med ett glatt humör och ett präktigt stånd". Sedan dess har det varit tyst som i graven. Jag kanske inte ska förutsätta att alla har samma humor som jag smile3.gif

Haha!
  • Fjäril Vingad
    ErnstHugo skrev 2015-05-13 21:42:08 följande:
    Hur gick det? Kom sällskapet med slak lem och slokande mungipor?
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
    Hon kanske håller på med... eh... konstgjord andning just nu?!
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2015-05-22 19:43:04 följande:

Har alla skaffat sig ett liv??? smile3.gif

Typ!

Nädå... Bara grymt omotiverad just nu. I morgon måste jag röja i det bombnedslag som kallas barnens rum... Jag vill inteeeee!
  • Fjäril Vingad
    Aniiee skrev 2015-05-22 21:17:40 följande:
    Varför gör de det inte själva?
    Bokcitat, filmcitat, musikcitat, spelcitat..... har du inget vettigt att säga själv?
    Jag är skyldig till att det är ett bombnedslag just nu... :-P
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2015-05-22 21:20:45 följande:
    Du får leka fint med deras leksaker och när du är klar lägga tillbaka dem på sin plats. Inte röja runt så där!
    Förlåt! :-P
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2015-05-22 21:30:15 följande:
    Se så, marsch iväg och städa med dig nu! 
    Näääh, inte NU! Nyss hemkommen efter fika inne i city och ska äta seeeen middag med gubben.

Manana, manana...
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!