Inlägg från: Fjäril Vingad |Visa alla inlägg
  • Fjäril Vingad

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Schnaa skrev 2015-04-21 16:27:26 följande:
    smile9.gif
    It takes a fool to remain sane
  • Fjäril Vingad
    Knall skrev 2015-04-23 19:17:21 följande:

Har lekt med världens sötaste lilla tuss idag!! 8 veckor gammal valp!!

Sjuuukt söt! Nästan så jag stoppade in henne i bh'n och sprang! smile2.gifphpu8gWMj06453.jpg

Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
    Naaaaaaw! Så söt!
  • Fjäril Vingad
    HäckHäxan skrev 2015-04-24 09:00:56 följande:

Hej folket. Hoppad ni mår bra!

Hänt några världsomvälvande saker i tråden? Några som blivit kära och galna, fått nya jobb, vunnit en mille på lotto osv. Uppdatera mig please.

Nå trevlig helg på er må gott och lev väl. <3

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! Hjärta

Och nä, inga omvälvande saker här iaf. Obestämd Den där millen hade inte suttit fel, fan.

Trevlig helg, vännen! KyssSolig
  • Fjäril Vingad
    HäckHäxan skrev 2015-04-24 09:23:10 följande:
    <3

Då hoppas jag innerligt du vinner den där millen Det är dig väl förunnat tycker jag!

Bamsekram
    Naaaw, tack! Hoppas den landar i mitt knä snart då!

*attackkramar*
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2015-05-01 23:42:48 följande:
    I wish! Då hade man sluppit mensen och hade kunnat strunta i preventivmedel. Jag är nog bara blyg eller har orena tankar. Snuskgumma mao smile2.gif
    Jag tror på det sistnämnda!
  • Fjäril Vingad
    Aniiee skrev 2015-05-02 17:20:11 följande:

Jag är så förbannat trött på livet!

Så nu har jag klagat av mig.

Yaoi?

The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
    I second that!

Ibland vill man be livet gå och gömma sig nånstans där solen inte skiner.

*kram*
  • Fjäril Vingad
    Knall skrev 2015-05-02 22:20:04 följande:
    Jag blandade just till en drink... jag är trött och rastlös samtidigt... Våra grannar ska vara glada att vi inte har något singstar.... smile2.gif
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
    Hör era grannar nåt så är volymen för hög! Ni bor i fristående villa ju för sjutsingen!
  • Fjäril Vingad
    Aniiee skrev 2015-05-05 17:40:50 följande:

Existerar vi?

The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
    Knappt.

Läget med dig?
  • Fjäril Vingad
    Aniiee skrev 2015-05-05 22:58:52 följande:
    Solig

Jodå, jag finns. Tror jag. Kanske. Håller på att skriva en matlista med näringsvärde och inköpslista samtidigt som jag smygäter chokladkolasnitt. Annars gör jag väl som jag alltid gör: Ler och ljuger och säger att allt är bra, trots att jag egentligen helst skulle vilja dra täcket över huvudet och sluta existera ett tag.

Hur är det själver?
    Önskar jag hade din fäbless för mat. 
    Nu är barnen hos sin far varannan vecka iaf, så kan vi variera med lite mer vuxen (stark) mat hemma när de inte är hos mig. Tjejen gillar inte stark mat alls, tyvärr. 

Dra täcket över huvudet ett tag då? Hjärta

Jovars. Jag lever. Drömmer högt men knatar på i vardagen. 
  • Fjäril Vingad
    Aniiee skrev 2015-05-06 13:53:35 följande:
    Dags att börja experimentera, alltså. Lite Vindaloo curry? Och så lite yoghurtglass med ingefära och körsbärscoullis till efterrätt, för att återställa känseln i munnen och svalget.

Ja, sov mellan förut och nu, typ. Det var mäkta trevligt. Frukost på sängen fick jag också =) Jag har aldrig tänkt förut att man kan ha nutella och hallonsylt på samma smörgås...... men det gick utmärkt.

Drömma högt är bra. Jag drömmer två gånger om dagen om en bingovinst. Inte vinner jag något, men det går ändå Solig

Fråga lite allmänt till alla trådläsare!

Ska jag posta matsedeln ink inköpslistan i tråden när jag petat klart?
    Lät ju gott med Vindaloo! Läser du tankar eller, för jag ÄLSKAR indisk mat. Tungan ute

Vad skönt att du fått sova! Och frulle på sängen, jäklar. Sånt minns jag inte ens när det hände sist... Obestämd

Själv drömmer om jag en flytt närmare ena kärleken... Men det ligger flera år framåt i tiden, antagligen. Om inte en lottovinst modell större råkar ramla ner i knät på mig. Drömmer

Men jaaaaa, posta på!!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!