-
Bara att hojta till om du råkar vara i storstan nån gång.Schnaa skrev 2015-04-15 10:29:03 följande:Ja, alltså, efter den bilande veckan som var känns som ett stenkast bort..
-
Eh. Jo. Absolut. *harkel*Knall skrev 2015-04-16 10:59:16 följande:Hon vet att det bara är kungligheter här ute på schlätta!
-
Om du vill låna min sexåring som vaknade med ett sjujäkla humör idag... >.Anonym (cem) skrev 2015-04-17 09:53:30 följande:
Någon som vill hyra en ettåring ? Jag skulle behöva jobba i några timmar ostört!
-
Kram!Aniiee skrev 2015-04-18 14:43:00 följande:
Jag lever... knappt. Men jag lever.
The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein -
Helt klart! Och visste jag var du höll till så skulle du kunna få en IRL också. Kramar gör gott i själen.Aniiee skrev 2015-04-18 17:10:53 följande:Kram på dig själv! Det behövs ibland....The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
-
Humm. Jag ska nog inte komma med råd i det här läget...Knall skrev 2015-04-18 18:36:53 följande:
Jag är överkåt och mannens bästa kompis är här över helgen... Hans snygga kompis.. riktigt snygga...
Och jag har livliga fantasier.. lite väl livliga.. jag behöver hjälp.....
Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
Kram, fina! Kaustiksoda till fantasin?! -
Du har mina djupaste sympatier!Aniiee skrev 2015-04-18 22:26:48 följande:
Bah! Ungarna har hållit disney-karaoke hela kvällen, så nu har jag typ alla disney-låtar någonsin på hjärnan.....
The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein -
Jag tänkte ha en lat dag i sängen. Men nu har jag tvättat två maskiner med tvätt, vikt en REJÄL hög med ren tvätt, och blev inspirerad att rensa bland ungarnas högar och lägga undan sånt som blivit för litet... Och hjälpt sambon med ditten och datten som ska skickas iväg.Aniiee skrev 2015-04-19 17:49:31 följande:
Är det lite oförskämt att ha legat i sängen hela dagen?
Jag gick upp nu. Bokstavligen. Och det ENDAST för att jag måste springa till affären.
Lat dag idag.....
The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
Nu insåg jag att vi nog måste börja med middagen också. SEN ska jag spendera kvällen i sängen och Netflixknarka! -
Lycka till på tisdag! Och hoppas pizzan och chokladen smakar.Aniiee skrev 2015-04-19 18:41:15 följande:Så kan det gå! Jag ska äta en pizza, massa choklad och se första två avsnitten av GoT och senaste youtube-videon av FeministFrequensy/Anita Sarkeesian. Ser inte fram emot det sista, men måste göra det eftersom jag ska vara med i en diskussion om hennes verk på tisdag. "The Scythian - Positive Female Characters in Video Games" Låter som en oxymoron......The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
-
Tänk att vara människa. Leka, äta, skita, sova och vara lycklig.Knall skrev 2015-04-20 14:34:54 följande:
Gårdagen spenderades i sängen med surfplattan och American Horror Story.. Samt allmän sjukdomskänsla pga begynnande uvi... Idag är ingen större skillnad. Väntar på att prata med vc om ett par timmar.
Ute är det sommarväder och jag har suttit på altantrappen och solat ett tag.. tittat på jycken som lekt med 1 (av 100) pinnar i trädgården.
Tänk att få vara hund... leka, äta, skita, sova och vara lycklig...
Krya på dig, vännen!