Inlägg från: Fjäril Vingad |Visa alla inlägg
  • Fjäril Vingad

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2015-04-08 12:51:09 följande:
    Bläääää! Mår illa av lakrits... smile2.gif
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
    Vekling!
  • Fjäril Vingad

Nästa person som föreslår ett besök på gymmet som lösning på några av mina problem kommer att åka på en propp!

• Fjäril Vingad
    Knall skrev 2015-04-08 16:19:53 följande:
    Haha! Den bedriften har inte jag lyckats med än i alla fall! smile5.gif Och då är jag ändå "nybörjare" på att koka ägg.. smile2.gif

Däremot så är det ingen idé att låta mig hushålla med blommande växter.. Jag tar död på en kaktus efter någon vecka.. för att inte tala om orkidéer...
    Men alltså, orkidéer som är så lätta?! Jag vattnar knappt mina, haha, men de blommar fasen ändå. Älskar dem! Alla andra blommor dör hos mig...
  • Fjäril Vingad
    Pillare skrev 2015-04-08 17:10:22 följande:
    Hmmmm.... vad tycker du om att gå på gym?
    Det suger fårballe att vara på gym. Punkt!
  • Fjäril Vingad
    Knall skrev 2015-04-09 00:12:33 följande:
    Du kunde ju ta'tt med dig mina när du var här! De tycker inte om mig! De tar självmord! smile8.gif
    Jag får komma till er då och då för att ge dem lite konstgjord andning.
  • Fjäril Vingad
    Schnaa skrev 2015-04-09 00:27:53 följande:
    Jag har rätt prunkande blommor här hemma, i alla fall när jag inte rest bort på ett tag, men orkidéer fixar jag verkligen ALDRIG. Jag kan t o m datera mina foton tagna här hemma, efter orkidéerna i bakgrunden. Är de vackra så är fotot taget på eller nära min födelsedag, och sen går det utför och när blomskelettet äntligen avlägsnats (känslomässig process som tar lite tid) från fönsterbrädan är det någonstans mellan jul och april.
    It takes a fool to remain sane
    Mitt hjärta blöder!

Du får skicka hit blommorna, haha!
  • Fjäril Vingad
    Knall skrev 2015-04-09 20:25:30 följande:
    SE!!?? Jag är inte ensam! Mina föräldrar köpte mig en orkidée i 30-årspresent... enbart för att jävlas... smile8.gif
    Föräldrar...
  • Fjäril Vingad
    Anonym (cem) skrev 2015-04-14 22:25:07 följande:

* glider in som en prinsessa*

Skulle bara hälsa alla jag lever, och mår rätt så bra!

*vinkar* Nästa gång jag hälsar på hos Knall måste du bara kika förbi så vi får ses på riktigt! (Förra gången räknas inte riktigt, du vet...)
  • Fjäril Vingad
    Schnaa skrev 2015-04-14 22:47:03 följande:
    Hör av mig framöver här då.. Drömmer{#emotions_dlg.flower}
    It takes a fool to remain sane
    Please do, vi bor ju så himla nära varann... :-P
  • Fjäril Vingad
    Anonym (cem) skrev 2015-04-15 10:20:17 följande:
    Jag tänker mig renovering lite riva bort alla onödiga väggar, bryta upp hela golvet på nedervåningen och lägga in golvvärme och nytt snyggt trägolv.

Höja taket på övervåningen och trolla dit ett till sovrum.

Och sen vill jag ha en rejäl altan delvis inglasad . Men först vill jag ha ett stall sen tror jag att jag är nöjd och kan börja "renovera" med lite kuddar och filtar!
    Det är ju trevligt att fixa och få det fint. Med tiden så kommer ni få det precis så fint som ni vill ha det!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!