Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Aniiee skrev 2014-06-29 14:24:55 följande:
    Tungan ute

Fast det kom någon annan och stal solen av mig också.... Gråter
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
    Vi får ge oss ut på tigerjakt i sann Mora Träsk stil!!!
  • HäckHäxan
    Karlfn skrev 2014-06-29 14:19:09 följande:
    En skuldsatt spinning-instruktör?
    Hahahaha fan en sån borde man ha hemma förstår jag.
  • HäckHäxan

Fan jag är orkeslös. Får man formligen avsky att vara kvinna ibland, visst får man???

Hade så behövt röja och rensa i minis rum och har haft guldchans i två dagar nu eftersom de är en extra trollunge här. MEN och jag menar MEN jag är en blödande jävla hynda och mår kass, så jag får inget gjort.

Jag vill bli gammal så jag slipper den skiten och inte behöver äta piller för att få bort den. Någonstans har jag nämligen bestämt mig för att ännu en gång testa leva mitt liv hormonfritt. hahahah går väl några månader som vanligt och sen gråter jag blod och svär förbannelser över alla gudar i världen bla bla hubba hubba!

Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Smecker skrev 2014-06-29 14:44:52 följande:

Vad? Du menar vem? Jag kan komma på ett antal individer som jämt är ute och cyklar..
    No hands, it wasnt me! Cool
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Smecker skrev 2014-06-29 15:30:14 följande:

Hjälper inte mot hosta orsakad av andras glappande käftar :-P
    With eyes wide open.........

:-O
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-06-29 15:39:02 följande:
    Jag och mina bra idéer. Möblerar om vardagsrummet så det ska bli mer praktiskt. Inser att alla sladdar måste dras om och i denna gamla kåk finns för lite uttag! smile8.gif

Måste charma nån som kan borra upp nya teven och lite hyllor åt mig också... smile6.gif (har ett planerat offer, hoppas han kan)

Sen skulle jag behöva ny bokhylla också.

Jaja. I-landsproblem... Tror jag fixar lite mer kaffe.
    Kaffe kaffe är alltid bra.

Jag hmm fick möblera om mitt vardagsrum igår, så ungarna kunde spela ett spel med kinect på x boxen ( som jag äntligen fick kopplat in, sådär 1 ½ år senare och 6 månader för sent gällande kinecten då ) iaf min soffa står på tvären i rummet, tvn står där den stod från start. Ser ut som fan hahahha.

Måste helt enkelt försöka hitta ett sätt att möblera om det på så man kan använda spelet utan att flytta hela jävla soffan jämt. *suck*

Hoppas ditt offer kan!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-06-29 19:26:48 följande:
    Han kan hjälpa till framöver, så det blir perfekt! smile1.gif
    Åh fan vad bäst!!!!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    D W skrev 2014-06-30 00:29:38 följande:
    Häst och vagn, är det en omskrivning för något?
    Här är en låt som kanske passar smile1.gif

" target="_blank">

Åhhh tack, awsome! Hjärta
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!