Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-06-16 01:14:59 följande:
    Men inte varmt ljus i badrummet! Då ser du ju inte ordentligt när du sminkar dig smile1.gif
    4000-6500 Kelvin i badrum. *useless knowledge*
    Hahha tur jag inte sminkar mig då eller jo ibland kanske 2 gånger i månaden eller nått sånt haha

Tanken var dock skarpt ljus tog ju bara ett rör och gick hem typ. Dumt att läsa på den liksom hahha
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-06-16 01:35:47 följande:
    Hm, jag har aldrig riktigt förstått varför man ska göra det i badrummet. Jag gör det lite var som helst, lite där jag hittar en spegel och där jag råkar vara just då.
    Kompisen gör det i bilen skrattar åt det varje morgon när vi åker med barnen till skolan haha.
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-06-16 01:39:38 följande:
    Men hur klarar hon av att köra? Händerna är ju liksom väldigt upptagna.
    Nej nej fan när vi står still såklart efter lämning oftast. Sen drar vi till mig och baljar kaffe och löser världsproblem. Kommer sakna det när hon börjar jobba igen senare i sommar.
  • HäckHäxan

Hej folks

Hoppas ni mår väl hela högen.

Har barnledigt några dagar så trollet blivit kidnappat. Såklart vänder jag dygnet. Jippie!!! Ehh

Jag har drömt massa skumma ibland milt läskiga drömmar det sista.

Men en var riktigt bra. Vi hade tråd grillfest i min trädgård ett gäng tält och madrasser i halva huset typ. It was Pretty awsome. Romen flödade och musiken pulserade. Vaknade med en riktigt feel good känsla.

Nå allers väl jag skall ta min icke duschade lekamen och lägga mig. På tiden kanske hehe nattens och hoppas ni får en fin morgondag. Bamsekram <3

• HäckHäxan
    Karlfn skrev 2014-06-24 05:43:43 följande:

samma här - barnfritt och genast blir dygnet ett annat :)
    ha en bra dag du med! 

Undra varför det alltid blir så. Är det nått när katten inte är hemma så dansar vi på bordet syndrom eller bara den inte tonåringen som slår sig ut hahahha
  • HäckHäxan
    lille Birger skrev 2014-06-26 20:03:35 följande:
    Då tror jag mer på att dra ned byxorna och visa rumpan, det paralyserar publiken mer och köper dig därmed några sekunder att avlägsna dig.

Men vad har jag sagt till dig om att visa min rumpa på nätet. Skärpning annars kommer jag kidnappa nalle så han får sova bakom min bak hädanefter!
  • HäckHäxan
    Querida skrev 2014-06-27 12:10:28 följande:

Jag mår piss. Avskyr kärlek, fyfan alltså. Att det alltid ska vara så svårt!

Imperfection is beauty. - Marilyn Monroe
    <3 <3 <3

I know it sucks!!! Sideways!!!
  • HäckHäxan

Fan vad ni skriver bara sådär vips. Kommer inget, kommer inget, kommer allt!!

Leker tvåbarnsmamma Har bestämt att det klär mig! Sperma donation någon???

Blev sanslöst nog erbjuden det i veckan av en mycket ung man. Såhär i efterhand undrar jag om han har en fetisch för att befrukta kvinnor ( enda vettiga skälet jag kan hitta till varför man vill göra en främmande kvinna på smällen bara sådär )

Tankar??

Jag hoppas hoppas och hoppas att nästa pappahelg inte blir inställd. Här den fina planen att hoppa ur min tofflor och ner i gummiskor och supa skallen av mig i stan. Bli sådär odrägligt dryg, jobbig och jävlig som det går. Om jag hade kunnat bli så full att jag fick krypa till Centralstationen för att ta tåget hem så hade jag gjort det. Men jag får nog satsa på att ha kompisen över axeln och bära henne till tåget. Hahhaha ser det som en film i skallen bara kontrasten mellan mig och denna superfeminina varelse på en krog får mig att asgarva. Det är så jag absolut inte tänker bejaka min feminina sida alls. Hade jag haft en kostym så hade jag fan haft på mig den och slips bara för att

• HäckHäxan

Men fuck. Läste just ett mail jag fått om att personen sett bilder på mig i nån tråd. Måste ju vara helkroppstråden

De skall ju vara borta som för jävligt länge sedan. Har de blivit nått knas och fel vid nån uppdatering av sidan eller vad????

*morr fräs skäll och jungelvrål*

Min usla impulskontroll kommer någon dag döda mig!!!!!!!

Skjut mig någon!!!!! Gärna två gånger för säkerhetsskull!!

Nu tänker jag typ lipa lite eller något sånt. Är i fel del av månaden för att bara bli arg och sen argarva. *ynklig*

• HäckHäxan
    Monte skrev 2014-06-28 13:51:15 följande:
    Jag kan tipsa om en herre som gärna vill donera i dig.
    Hahhahaha varför får jag en vision av en 20 årig oskuld på FL

Eller vänta det korrekta svaret skulle väl vara all bidrag mottages
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!