• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2014-05-23 23:03:22 följande:

Inte ens popcorn- läge? smile3.gif
    Tyvärr inte.... eller, ja, tycker du om bittra monologer och bete för att få igång bittra monologer, så, be my guest.
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-05-23 23:15:23 följande:

Nej... been there, done that already.. jag har haft "ynnesten" att betrakta berättaren på nära håll... flera gånger.. ofrivilligt...
    Dåså...... håll dig på replängds avstånd, det råder jag dig till!
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-05-23 23:31:37 följande:
    Hahaa ja den där listan!!! Såg frozen på svenska igår. Har som mål att se den på engelska senast måndag!!
    =P Den där listan som aldrig tar slut, för de jävlarna släpper ju nya filmer hela tiden..... =/

Och nu skriver jag urusla texter också. Tack för den, liksom. Det visste jag redan Solig
  • Aniiee

Sen när har Familjeliv integrerat google+?

• Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-05-23 23:42:43 följande:
    Kasst. Borde vara minst 2 månaders paus i filmskäppande per år och dessa månader skall film nördar få ha betald semester för att glo på film, ja ungefär så smile2.gif

Nåja folk tycker olika. Jag är utan åsikt då jag sitter med mobilen och avskyr att läsa längre grejor med den. Känner mig dock rätt säker på att de inte är usla. För lite har jag ögnat då och då.
    Ja! Det tycker jag.... Betald semester för att se på film, skulle sitta som en..... Men vad ska jag se då? Du kanske kan välja en film åt mig? Vad som helst som kommit ut senaste 4 åren. Utom Frozen. Frozen såg jag häromdagen. Lyckades till och med skriva in på letterboxd att jag såg den =P Nu har jag hela 2 filmer på letterboxd. Yay! Solig

Äh, folk får tycka vad de vill. Bara min Onee-chan tycker det är bra.
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-05-23 23:46:17 följande:

Waaaaaaay ahead of you! smile2.gif
    Smart av dig Solig
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-05-23 23:59:43 följande:

Jag har mina ljusa stunder! smile2.gif

Inväntar varmvatten så att jag kan hoppa i duschen och sedan testa outfiten en sista gång inför imorgon...
    Kl 11 får jag håret fixat, vid 12 är vi incheckade på hotellet, senast 14.30 är vi omsvidade och klara och vid 15 drar vi igång! smile2.gif
    =)

Good luck!
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-05-24 00:07:44 följande:
    Aniiee jag väntar fortfarande spänt på vad jag skulle kunna vara om jag inte var människa.

For the record, jag gillar dina texter, de målar en bild, och lite som toppen av isberget-tekniken du vet. 
    Du frågade om en plats. Jag funderar på en plats och jag ser den, men den här teflonhjärnan kommer inte på vad den heter...
    Em..... du skulle kunna vara aurenfaie. Eller en dvärg från Orzammar. Eller en Borg. Eller möjligen en twi'lek..... har du spetsiga öron eller två kraftiga tentakler istället för hår?

Tack Solig Men som Häckis sa, folk tycker olika. Sagan om ringen är ju den bästa.... eller sämsta....  bok som någonsin skrivits. Bättre.... eller sämre..... än Game of Thrones, som är jättebra..... eller jättedålig..... eller.... nåt.....

Du kommer på det. Du får tugga lite på tungan eller gå och hämta ett glas vatten eller nåt, så kommer du på det. =P
  • Aniiee
    Jaded skrev 2014-05-24 00:12:12 följande:

Gnesta Kalles korvmoj? *sover*
    Den vill jag nog inte besöka..... tror jag... kanske.... sist jag var i Gnesta hade deingen vidare korv i stan =P
  • Aniiee

BTW, mina kompisar är konstiga. Det tänker åka på semester, Till Svergie Förvånad

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!