• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Jasså, är det här alla vettiga människor hänger?

live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2014-05-07 19:59:10 följande:
    But of course! smile2.gif
    =P
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-05-07 20:20:41 följande:
    Fixade nytt pass och ID- kort idag hos polisen.. Varför ser man alltid så jävla nollställd ut på fotot? "Elvis has left the building!' Typ.. smile2.gif

Kom hem vid 16.30 och legat i huvudvärk sedan dess.. Jippie... smile8.gif
    För att passfoton tas i extremt dåligt ljus och vinkel..... so unflattering.....

Huvudvärk är väl ingen kul? Skärpning, knalls huvud!
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-05-07 20:33:43 följande:

Och man har ingen spegel att titta i så när man väl får se fotot så är det ett "WTF?- moment".. smile2.gif

Tack! Mannen (som just kom hem från scouterna med barnen, frusna och dyngsura), ska göra kaffe åt mig strax.. smile2.gif
    Haha....

Kaffe, som luktar så gott... 
  • Aniiee
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-07 22:43:28 följande:
    Mähh...nu blir jag ju lite avis...
    Vill ju också ha sms...
    Det betyder väl smörgås med smör?Skrattande
    Haha, stackars......
  • Aniiee
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-07 23:30:22 följande:
    Gulligt att någon tänker på en!Tungan ute

God fortsättning på kvällen...
    Och godnatt på er...
    open.spotify.com/track/4KwO0BkjWjPl1BoIUefNvc
    Gonatt!
  • Aniiee

Fler nattugglor? Ni sexgalningar kanske skulle uppskatta lite yaoi, i motsats till de tråkiga människorna i "moraltanterna"..... =)

Schna skrev 2014-05-16 00:13:31 följande:
    Alltså. Jag stod och väntade på bussen idag och lade märke till den väldigt stora folkansamligen intill, och helt plötsligt stod jag mitt bland alla motdemonstranter till ett parti jag har lite svårt för och nu är jag helt hes här. smile9.gif
    Men, ta ett toy, man behöver inte fightas varje gång =P
  • Aniiee
    Schna skrev 2014-05-16 00:37:00 följande:

Åh, tack. Jag behöver en toy. Nej, det har du rätt i.. DrömmerOskyldig

Yaoi kan uppskattas vid tillfälle, men nu ska jag spela lite Battle Run med min nylagade mobil och sen ska jag toksova. Men det är säkert någon mer som är vaken här.. smile9.gif
    =P Låter som en plan, tycker jag!
  • Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-05-16 02:05:51 följande:
    Vill ha en kokt med bröd då, två streck senap och ett med ketchup, raka streck tack.
    Meh! Nu blev jag sugen.....
  • Aniiee

Mår ni bra i tråden? Eller är det skit med er med?

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!