-
Helt klart! :-PErnstHugo skrev 2015-01-23 08:57:55 följande:Bästa sinnesstämning man kan haPostbanken, Postbanken, Poooostbanken
-
Haha, Tom!
-
Inget alkohol här, men sex vore najs! :-PAnonym (Signe) skrev 2015-01-23 21:40:37 följande:
Jösses vad produktivt det är på tråden ikväll med alla dessa bilder! Jag känner mig mest tom i bollen efter en händelserik vecka. Nu vill jag bara ha lugn och ro. Och kanske lite sex. Och lite sprit. Någon mer?
-
Asså. Nä. Bara nä.taquine skrev 2015-01-30 22:13:24 följande:Ja verkligen, samtidigt tycker jag det är tråkigt att vara så jordnära , skulle vilja tro på en massa saker så hade livet varit mer spännande kanske.Goodness me
-
*kramar om lite*Aniiee skrev 2015-02-02 12:03:12 följande:
Officiellt död människa på ingång......
Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane -
Så närmar sig den här pissdagen sitt slut den också.
Ny dag i morgon, och nya möjligheter! -
Citronmeliss? Körvel?Aniiee skrev 2015-02-03 19:41:30 följande:
Planerar kryddgården. Vad kan man hitta på för spännande örter i år?
Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane -
7 år sen far dog... Ett jobbigt kuvert kom med posten.Aniiee skrev 2015-02-03 20:14:52 följande:=/ Men du ska ju inte ha pissdagar. Det är bara dumt. Men som sagt, ny dag imorgon. Starta dagen med lyxfrukost.Fjäril Vingad skrev 2015-02-03 20:07:51 följande:Citronmeliss? Körvel?Bra förslag. Körvel är gott. Citronmeliss har jag ibland i chokladkakor.
Men vad sägs om det här (blev en omgång grönsaker också):
Grönsaker1. Chilipeppar 'Chiluacle Negro'
2. Lök, Purjo
3. Lök, Gul
4. Tomat, Ampel
5. Tomat, Körsbärs 'Chocolate Cherry'
Jordgubbe
Örter:1. Citrongräs
2. Gräslök, Kinesisk
3. Körvel, Dansk
4. Salvia, Krydd
5. Timjan, Krydd
Alternativt
1. Chilipeppar Hot hungarian
2. Gurka 'Picolino
Lök, Sallads
4. Tomat, Busk
5. Rödbeta
Smultron
S1. Basilika, Citron
2. Dragon, Rysk
3. Libbsticka
4. Rosmarin
5. Persilja, Slätbladig
Koriander
Har jag kommit fram till att jag funderar på.Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
Trött som tusan, och ingen vila i sikte.
Typ så.
Lyxfrukost? En vardag? Ungarna ska iväg till skolan och jag rusa till jobbet...
Asså, jag och örter... Det där ser bra ut, tror jag! -
Ääähh... Får räcka med att sambon pallrar sig upp och fixar vanlig frulle medan jag får iväg unge nr ett... :-PAniiee skrev 2015-02-03 21:02:09 följande:Jobbgt =(
Lyxfrukost! Räcker långt med att sätta en över-natten-deg nu på en gång och gå upp 10 minuter tidigare och grädda av den, helt utan arbete imorgon. Koka ett ägg under tiden, vispa upp riktig choklad. Vips, på 10 minuter, kan dagen starta med lite vardagslyx =P
Örter är roliga och spännande. Plockade ihop 5 alternativ med örter och grönsaker, men vet inte hur jag ska välja de sen. Men något blir det.Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane -
Är det ens möjligt?!Knall skrev 2015-02-04 13:39:23 följande:Gnnnnnh! Kommer ju bli knäppare än vad jag redan är!Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.