Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Aniiee skrev 2014-05-19 22:41:22 följande:
    Nej, jag kan väl inte hålla reda på hela FLs matvanor Solig

Ville du ha en chokladpralin eller?
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
    Bara tryck in whatever i munnen på henne
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-05-19 22:46:17 följande:
    =P Inte lätt att bestämma sig.

Eh... jobbigt..... Jag har inte riktigt så jobbigt. Min läkare sa till mig att: Ja, du kommer ju tappa hår. Och så kommer du sluta menstruera, men det kanske är ett plus, hehe..... (Gubben är över 70 och lite....... ja..... gubbsjuk....)

Sitter här med kanontjokt hår ner till midjan och mens för 8e gången sen jul...... Man får ta det onda med det goda....
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
    Men jisses. Vad är det för medicin?? Jag tänker cancer så fort folk snackar om att tappa håret.

Mens e gött att slippa. Min P piller gör att jag slipper den men nu har jag bestämt mig för att leva utan P piller. Fast om en månad eller två så kommer jag garanterat ångra den tanken. Jag HATAR att ha mens och jag har PMD from hell. Men tänker testa ändå just denna gången kanske det fungerat jättebra eehhh
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-05-19 22:48:38 följande:
    Jaded skrev 2014-05-19 22:45:28 följande:Ja precis, vad som trycks in är i detta skede av underordnad betydelse känner jag Drömmer
    Ok!

Någon sa någon gång att jag är lite av en sucker för vackra bilder med god mat på.... Någon hade rätt....
    Åh dreglar fy vad gött!!!! Mumsar på after eight jag.

Nu tv-soffan.
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-05-19 22:58:17 följande:

Nu blev jag sugen på kitkat....

Blir att ringa en vän......
    Oj finns det så många

Jag har bara ätit den vanliga och den vita med yoghurt överdrag tror jag eller om det är i den. Nå skit samma. Goda är dom!
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-05-19 23:00:06 följande:
    Det tänker du alldeles rätt i =/

Jag skulle gärna slippa mens. Det är urtrist, hur tänkte naturen där? Vi sätter det ur spel och klonar oss istället. 
    Kloning låter prima skinka!!

Blä för cancer. Vad trist Är du på bättringsvägen eller hur ser det ut för dig?

Ingen jävla aning hur moder natura tänkte där. I vår släkt får man dessutom mens tidigt och den försvinner fan inte fören efter 50 nån gång. *suck*
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-05-19 23:00:51 följande:
    After eight är gott.

Se något bra på TV. Jag ska.... se Light.....
    Light???

Jadå de är gott. Men iaf jag fixar inte att vräka i mig det. Egentligen är jag sugen på mörk choklad med chili i. Hehe

Blir scrubs måste skratta lite känner jag.
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-20 16:45:06 följande:

Hallå tråden hör du mig? smile2.gif  
    Tyvärr har jag enorma problem att komma in bland er underbara människor och lägga mina meningslösa inlägg...
    Så då vet ni varför...
    Kanske lika intressant som en vit halvårsgamla hundruka i vårsolen...men ni kan ju låtsas som att ni bryr er! smile2.gif  

*låtsas att jag bryr mig*

Jävligt störigt när nätet krånglar!!! *MORR*
  • HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-05-20 19:25:56 följande:

Häckis!!!
    Jag drömde om dig inatt... smile9.gif

Åh en snuskig och högst fuktskadad dröm hoppas jag????
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-20 21:59:45 följande:
    Gulligt...Kyss
    Tack...öööö...vännen eller hur dom stora grabbarna brukar säga!Skrattande
    Lilla Gumman säger dom *upplyser*

God morgon! Sovit gött? Heta drömmar? Eller bara nån trist jävel?!!!!?????
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!