Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-05-17 13:10:46 följande:

Bra låt!!
  • HäckHäxan
    Anton Chigurh skrev 2014-05-17 14:36:33 följande:
    Fast den bästa har du länkat till. HUR LÄTT SOM HELST.

Jag lyssnar OFTA på den. Den är SÅ JÄVLA FET.....Kyss
    ">

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
    Visst är den. Älskar den innerligt. Puss på daj mä. Gillar deras andra låtar också.
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-05-17 14:38:05 följande:
    Jag har nog aldrig vaknat riktigt utvilad (eller så var det så länge sedan att jag inte kommer ihåg det).
    Ett relativt nytt problem är att jag har svårt att somna, förr somnade jag innan huvudet träffat huvudkudden. Sjukt jobbigt.
    Tröttsamt att vara trött hela tiden. Ibland rätt sällan kan jag vakna och känna mig utvilad. Underbart!

Hade gärna haft åkomman somna innan huvudet landar på kudden. Men jag ju som du är nu eller mer jag blir inte trött hjärnan går inte ner i varv.
  • HäckHäxan
    Anton Chigurh skrev 2014-05-17 19:01:16 följande:
    Jag är ingen hejare på engelska, även om jag läser en och annan bok på just engelska, bla A Song of Ice and Fire, två av dom böckerna har jag tragglat mig igenom på engelska, så det så.....och A Feast for Crows var förbanne mig på 1048 sidor, och A Dance with Dragons var på 1051 sidor. Ja, lite så alltså.....

Iaf....jag begriper inte riktigt allt i din text, men det som går...du får till det bra, Aniiee, det verkar djupt på nåt underligt sätt. Du är duktig. Ärligt.

A Song of Ice and Fire....det är alltså Game of Thrones. Ifall nu någon undrar vad fan jag menar !!!
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
    De är bra på svenska de böckerna men på engelska är de mästerverk. Min åsikt då.
  • HäckHäxan
    Jaded skrev 2014-05-17 21:58:02 följande:

Jag är fortfarande proppmätt iaf. smile9.gif *rap*
    Det är jag också nu. Har stekt köttbullar av 1 kg färs och smaskade några ihop med makaroner. Mätt var målet och det är jag nu. Jippie!!
  • HäckHäxan
    Jaded skrev 2014-05-17 23:25:24 följande:

Skämskudde? Någon? smile9.gif

Har en orgasmkudde men den kanske inte hjälper mot just skam....
  • HäckHäxan

Kan någon förklarade mig varför mailen har en spärr på hur stora saker man kan skicka?? Försökte skicka en film inte ens en minut lång från min hotmail men nej då skulle jag vara tvungen att ladda upp den på nån moln sida och hur jag än spanade verkade det som om den skulle hamna offentligt vilket får mig att tänka att alla på min msn kan se den, nej tack liksom.

Loggar in på min gmail men va fan där är det nått liknande. Måste ladda upp den på Google drive :-/ ingen aning om saker hamnar offentligt där jävla skit!!!

• HäckHäxan
    Schna skrev 2014-05-18 08:06:24 följande:
    Jag upptäckte Pinterest, bättre sent än aldrig, och fick för mig att bläddra igenom samtliga bokmärken inom heminredning, compact living och organisering. Drömmer
    It takes a fool to remain sane
    Hahahaha lycka till min vän. Fan jag har mappar med det där på datorn. Drömmer och fantiserar men bor trots allt i KAOS. Tanken är ju god dock
  • HäckHäxan
    villbusa skrev 2014-05-18 00:57:51 följande:

låter som en spännande film om den är så hemlig?? Tungan ute blir väldigt nyfiken.....
    Tror jag säkert du blev. Allt behöver ju inte vara spännande bara för att man inte vill dela det med alla. Fattar du hur mycket folk jag har på msn använder den inte och har noll koll. Men de är mängder med kontakter från när jag spelade Dekrim kanske inga jag har lust att dela filmer ur mitt irl liv med.
  • HäckHäxan
    carlf skrev 2014-05-18 08:16:16 följande:

Pinterest har jag helt missat. Fattar inte det, jag som har bra koll på nätet. Där borde jag lägga upp lite av mina projekt då jag älskar att skapa o delar med mig på många olika forum med bilder o text. 

Åh vad roligt. Nu blev jag sådär sjuk nyfiken vad är det du pysslar och skapar???
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!