• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-09-07 19:16:01 följande:
    Haha...du är väl normal!
    Säg det till mitt för dagen vit/blå hår, mitt good vs evil FF-pussel, mina tre hundar och mitt 10%-projekt Solig Och all min yaoi.....
    When you laugh, laugh like hell. And when you get angry, get good and angry. Try to be alive. You will be dead soon enough
  • Aniiee

Titta! Aniiee äter frukostlunchmiddag före kl 20! Aniiee dutti......

When you laugh, laugh like hell. And when you get angry, get good and angry. Try to be alive. You will be dead soon enough
  • Aniiee
    Schna skrev 2014-09-07 19:53:44 följande:
    Idag mellan 10 och 12 har jag skrapat bort mossa på gamla hotade gravstenar och fotat dem. Jag kan fortsätta om du vill men det brukar sällan vara nödvändigt..

(Mao, du är i gott sällskap Drömmer)
    =P Låter som en bra grej, tycker jag. Jag har länge velat gå in på kyrkogårdarna häromkring och fota, men inte blivit av. Borde VERKLIGEN åka upp till kyrkogården där min bror ligger i en barnlund där sista begravdes för över 20 år sedan. Den lunden tas inte omhand alls, ens av kyrkogårdsförvaltningen.

Dock fotade jag rönnbärsträdet utanför kyrkogården utanför centrum. Det är så fullt av rönnbär att jag undrar om det inte blir vinter mellan oktober och april...

Men, det är ju bra att jag inte är ensam om konstigheterna Solig
  • Aniiee

Så, nu har jag ätit och skrivit inköpslistor för vecka tre i rotationen av mat (frukost, mellanmål och typrecept för lunch och middag, som jag valt exakta recept till). Nu är det bara vecka 1,2 och 4 kvar att göra inköpslistor och hitta recept till.

Nu ska här bli ordning på mattorpet =P

• Aniiee
    Schna skrev 2014-09-07 21:18:13 följande:
    Jag har noterat märkliga saker på gravar men inte kastanjer än dock
    Aniiee skrev 2014-09-07 19:59:24 följande:
    =P Låter som en bra grej, tycker jag. Jag har länge velat gå in på kyrkogårdarna häromkring och fota, men inte blivit av. Borde VERKLIGEN åka upp till kyrkogården där min bror ligger i en barnlund där sista begravdes för över 20 år sedan. Den lunden tas inte omhand alls, ens av kyrkogårdsförvaltningen.

Dock fotade jag rönnbärsträdet utanför kyrkogården utanför centrum. Det är så fullt av rönnbär att jag undrar om det inte blir vinter mellan oktober och april...

Men, det är ju bra att jag inte är ensam om konstigheterna Solig

Det låter ju helt bedrövligt, dit och fota ögonblickligen! Jag fotade hur som helst till gravstensinventeringen. Så man kan söka gravar.

Hur gammal blev din bror? Hjärta

Ja, får göra det i veckan. Lunden är jättefin, mitt i "skogen" (fast det bara är 5 meter till vägen, men det känns som om man går in i urskog, typ.), men lite... bortglömd. Mitt ibland granar, tallar, enar och blåbärsris.

Min bror blev 3. Jag var ett. Han drunknade.
    Knall skrev 2014-09-07 21:39:44 följande:
    Det var en grej jag och mormor hade..

Jag kommer tycka att du är konstig (galen) den dag du börjar gräva upp gamla gravar..
    Alltså... jag gör en del konstiga grejer, va, men gräva upp gravar, det tycker jag vi låter bli. Om det inte är i forskningssyfte. Typ, arkeologi och sånt. 
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-09-07 22:08:04 följande:
    Så sorgligt. . Beklagar..

Man vet ju aldrig vad hon får för sig..
    Sorgligt för min mamma. Jag har faktiskt hans babybok (en sån där "mitt första år", fast jag har för mig att den var till 5 år), som inte är färdigifylld, den slutar rätt tvärt i juni 1986. Min egen tar också slut lite tvärt där. Lillbrorsan fick ingen alls.
    (Blev tvungen att hämta den + minnesboken från begravningen. "Min första bok" hette den och sista sidan är "skolan börjar". En mycket tom sida)

Folk får för sig så konstiga saker. Lite gravplundring kan väl vara uppiggande ibland. Fast bara i TV-spel....
    Schna skrev 2014-09-07 22:27:45 följande:

Men åh.. Vilken mardröm.

Den låter jättefin! Lägg in gravarna i registret också, och med en bild på din brors. Tycker jag.

Ja, jag ska spara länken, så jag kan lägga in bilder där. Ska se om jag kan komma dit på onsdag eller torsdag. 
  • Aniiee
    "Jag håller faktiskt inte med alla som skriver att man ska skaffa ett barn till för att man sörjer och att det nya barnet skulle känna sig som någon slags ersättare som eg inte skulle funnits. Tror personligen att det är mest skrönor."

"Av alla de som svarat här ovan och tycker ni ska vänta skulle jag tro att ingen har förlorat ett barn själv."

(två citat från två medlemmar i en annan tråd)

Tack så djävla mycket för att ni förminskar och misstror andras erfarenheter. Det värmer i hjärtat......

Fan att börja dagen med att lacka ur på två huvudlösa stolpskott.
  • Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-09-08 19:37:09 följande:

Men shit redan kväll

Dags att tjata ner ett stycke barn från vardagsrummet ser jag på klockan!

Yes, redan kväll! 

Frukost?
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-09-08 19:55:53 följande:
    Lyckades få tag på en lokal elektriker som kom och fixade kylen.. nu gäller det att spara så vi kan köpa nytt till nästa sommar.. Han var dock "imponerad" av förra ägarens hemmafix.. vi bor tydligen i huset som ägdes av byns original...

Ärligt talat så är de dödligare än hundpruttar (som också luktar aber).. men katters fisar luktar lik...
    Hemmafixare är livsfarliga (när de promt ska pilla på elen)

Kattfis luktar verkligen apa. Jag är glad att det inte är tre katter jag har Foten i munnen
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-09-08 19:57:56 följande:
    Kaffe!!!!

*Blänger på mannen*
    Kaffe på kvällen?
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!