• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-09-05 17:39:55 följande:
    *muttrar* Jag ska bara...
    Funderar starkt på tändvätska och en ask tändstickor.
    Låter som en dålig idé. Kåken lär brinna ner.
    When you laugh, laugh like hell. And when you get angry, get good and angry. Try to be alive. You will be dead soon enough
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-09-05 18:17:55 följande:
    Det var ju det som var tanken lite grann.. Skäms
    Och var tänkte du bo sen? Nä... ta en extremkraftig dammsugare istället. Alla prylar och möbler åker in, men huset  står kvar.
    When you laugh, laugh like hell. And when you get angry, get good and angry. Try to be alive. You will be dead soon enough
  • Aniiee

Jag tror på enhörningar. På riktigt. Det trodde ni inte, va?

• Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-09-05 18:21:49 följande:
    Det räcker med att stora stygga vargen blåser lite lätt på mitt hus och det skulle garanterat kollapsa
    Ajdå. Då blir det att akta sig för vargen Solig
  • Aniiee

Top chef challanges, top chef challanges...... lång lista på utmaningar att göra på hemmaplan =)

Eh... ja! Jag har tråkigt!

• Aniiee
    Madness82 skrev 2014-09-05 18:26:55 följande:

Nehe fredag idag man kanske skulle ta och snärta lite Hjärta

Jag har ingen aaaaaaaning om vad det betyder, men... Gör så Solig
  • Aniiee
    Madness82 skrev 2014-09-05 18:33:49 följande:
    Mannens motsvarighet till "rulla ärtan" tror jag
    Det vet jag inte heller vad det är (eller jo, det vet jag, men jag avskyr skönskrivningar......)

Skriv det du menar och mena det du skriver. Så blir allt mycket lättare.
  • Aniiee

På måndag går solen upp efter kl 6.

Den 19e går solen ner före kl 19 (vilket sammanträffande)

*leker med min nya app på surfplattan*

• Aniiee

Det figurerar en tråd i KR huruvida det är ok att en 14-åring och en 23-åring är ihop. Som vanligt blir jag aningens ambivalent....

• Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-09-05 19:43:17 följande:
    Är 23-åringen efter i utvecklingen på något sätt?
    Inte det blekaste. Min kille jag hade när jag var 14 var hyfsat intelligent i alla fall. Han var... 23.... Sen slutade ju inte det vidare lyckligt, då. 

Annars är ju min go-to-regel hälften +8. Även för vuxna.....
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!