• Knall

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Anonym (okejdå) skrev 2014-03-21 19:42:11 följande:
    Har svårt för falukorv. Påminner för mycket om Fäbojäntan smile2.gif
    Haha! Den är ju wünderbar! En svensk klassiker!
  • Knall
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-03-21 19:46:40 följande:
    Haha, kan inte baka iaf så det är kört!Skrikandes
    Men du som kan...tänkte om...att du kanske kunde bjuda in mig på lite andra bullar?Flört
    Knall skrev 2014-03-21 19:39:16 följande:Har också iPhone, FL- appen och kan ladda upp bilder?
    Hur menar du att det inte går?
    Haha, ja och ingen bild så här långt!
    Hittar du inte knappen?{#emotions_dlg.djavulsk}

Hallongrotta?
  • Knall
    HäckHäxan skrev 2014-03-22 00:29:02 följande:

Har börjat läsa 50 nyanser av honom idag och alla har sagt att de är såå bra de är si och så.

17 sidor in hade jag både fnissat och skrattat. 130 sidor in så gråter jag :-/ 207 sidor in nu och jag får inte bort känslan av sorg inom mig. Väldigt ovanligt. Det är en bok och jag formligen älskar böcker, men detta känns udda.

Dessutom måste jag på något sätt skrapa ihop/ bygga ihop mig själv så jag fixar gå på barnkalas i ett badhus. Hela mitt inre är tilltrasslat för de förbaskade kalaset på söndag. Men någonstans måste jag hitta ett sätt att skrapa ihop mig på och klara av att umgås med folk och tydligen vara naken/ halvnaken bland en massa andra främmande jävla personer jag som har svårt nog som det är att vara ens halvnaken ihop med folk som inte är främlingar. Undra om jag någonsin kommer bli bekväm med det där alltså smile4.gif

Känns som om det skulle vara enklare att få händerna bundna i sänggaveln och det är ett big no no i min värld som jag aldrig vågat prova.

Åh hatar sånt här hatar det, avskyr det och mår fysiskt illa av att tänka på det. Varför var de tvungna att ha kalas på ett badhus av alla ställen. Kommer vara trasig i dagar efteråt och ändå kan jag inte neka min dotter att gå på kalaset de är hennes bästa vän och päronen är några av mina bästa vänner. Och ingen skulle nog ens misstänka vilken konflikt jag har inom mig just nu. Det är så jag önskar att någon av oss verkligen blev magsjuk så vi absolut inte kunde gå smile4.gif fan jag är en usel människa. *blä*

Nä jag får återgå till boken som helt uppenbarligen inte har samma effekt på mig som på andra jag känner som läst den. De blir galet kåta och jag lipar helt stört va fan!!!

Canis meus id comedit
    Har inte läst boken och har inget intresse av att göra det heller.. Men har hört av många att den vinklar bdsm helt fel i den boken..

Måste du vara med och bada då? Räcker det inte att du är med och tittar på är barnen leker?

Det finns ju badshorts annars.. Baddräkt och shorts gör att det inte känns lika utlämnande..

• Knall

Det borde finnas lag på att avliva fullblodsidioter...

Barnens mammas ex är ett sådant äckligt jävla rövhål att jag blir mörkrädd..

De bor fortfarande ihop, men varenda fiber i min kropp skriker att tvångsförflytta henne därifrån inte fanskapet gör henne illa!

Var tvungen att ösa ur mig lite...

• Knall
    Fjäril Vingad skrev 2014-03-24 14:26:15 följande:
    Usch då! smile4.gif
    Hoppas hon kan flytta ut å det snaraste!!
    Har hon tur är det han som ryker ut ur huset..

Han har kronkalle efter sig och de hyr det tillsammans.. Enda anledningen till att de fick hyra var pga att hon är skuldfri och ordentlig..

Annars har hon en självklar sovplats här...
  • Knall
    Anton Chigurh skrev 2014-03-24 14:46:00 följande:
    Så jädra tråkigt att höra om sånt här, kvinnor som misshandlas, eller är i riskzonen...fan alltså, svin finns det gott om. Tyvärr. Hoppas verkligen, Knall, att det på nåt vis löser sig detta....
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
    Jag har sagt till mannen att om fanskapet gör henne illa så är det jag som slår ihjäl äcklet så att barnen har en förälder kvar.

Men hon är tuff och stark, känner hon sig det minsta hotad så har hon en väska packad och kan dra..

Han är väl för feg egentligen, men i.o.m att han super värre än en svamp så vet man ju aldrig..

I natt krossade han en lampa för att hon vägrade ligga med honom...
  • Knall
    HäckHäxan skrev 2014-03-25 14:30:41 följande:

Såklart med jordgubbssylt och grädde!!!

Det kör jag till barnen.. Skälv ska jag göra avokadoröra samt räk-och romröra på våfflorna...
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!