• Knall

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-03-19 19:51:49 följande:
    Haha...får bara han inte har gjort råbandsknop på aggregatet bara så du blir utan!Flört
    Han har ju även händer och tunga..
  • Knall
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-03-19 21:09:44 följande:
    Wow...Skrattande
    Önskar att jag kunde skryta med mina färdigheter, men besparar dig så du inte blir att tänka på mig istället när ni ligger där!Tungan ute
    Haha! Han kan han! Har inte blivit besviken en endaste gång.. Inte denna gång heller.. Fortfarande skakis..
  • Knall

Wtf!? Har får 7 myggbett på höger hand och handled?

Jävla as!!

Kliar gör dem ju naturligtvis också! Rejält!

Sitter annars och väntar in nya soffan som ska komma idag.. Den som vi beställde för 11 veckor sedan och som skulle kommit för 4- 5 veckor sedan.. *Den som väntar på något gott*

• Knall
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-03-20 09:31:01 följande:
    Haha...vad säger du om mina små cybermyggor?{#emotions_dlg.djavulsk}
    Dom gjorde det dom skulle...Skål

Lägger en liten förtrollning över soffan med...
    Den kommer på Måndag!Demon
    *Skickar cyber-bromsar som hämnd*

Lägger en förtrollning över dig med; Konstant kåt, men ingen chans till utlösning på 8 veckor..
  • Knall
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-03-20 11:00:56 följande:
    Haha, passa dig så jag inte tar fram min formel för mina mördarsniglisar...dom är slemmigare än mig!Skrattande

Eat slugs!
  • Knall

Jag vet att vintern är över när jag inte längre kan sova i annat än trosor och tunnare täcke.. Nästan irriterande att vara så varm!

• Knall
    LostInTranslation skrev 2014-03-20 23:54:48 följande:
    Låter skönt tycker jag smile5.gif Sover alltid naken...anpassar bara täcket efter behovet...
    Men jag har ju superduper- mysiga och söta nattkläder som jag inte kan använda mer ju!

Ju närmre sommaren vi kommer ju mindre tyger blir det i sängen för min del.. Måste börja öppna fönster etc..

Sommarhalvåret är den tid på året då jag sover som sämst eftersom det blir varmt, fönstren är öppna vilket innebär mer och fler ljud, massor med insekter som dras in i sovrummet etc...

Men härligt ändå..
  • Knall
    Anonym (:p) skrev 2014-03-21 01:13:09 följande:

Hittade min drömtoalett Drömmer

Så.. Om man får för sig att flytta längre bak på toaletten efter att man urinerat....
  • Knall
    NyttNamn skrev 2014-03-20 21:38:20 följande:
    Hmm.. Jag känner inte Binary, men av nån anledning får jag inte för mig att han är vare sig trög eller tröttsam... Tungan ute
    Pour some sugar on me...
    Det är det sista han är..

En av FL's mest underbara personligheter!
  • Knall
    Anton Chigurh skrev 2014-03-21 07:44:18 följande:
    Håller verkligen med, Binary är en riktigt, riktigt schysst herre, dessutom är han förbannat smart också....Glad
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
    Och Anton räknas ju så klart in där också! :-P
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!