• MrMom

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

taquine skrev 2014-09-04 16:56:37 följande:
    Haha nej du är i gott sällskap ...
    Det roliga är att man hör bara om killar från Skåne....men var finns alla tjejerna? hahahaha
  • MrMom
    taquine skrev 2014-09-04 17:07:36 följande:
    Du är så välkommen , jag måste ju säga att jag är svag för skåningar , charmig dialekt smile1.gif
    Jaså Flört
  • MrMom
    Fjäril Vingad skrev 2014-09-04 19:17:24 följande:
    Men vafan, flera säger detsamma, att de inte kommer in! Och jag har bockat för att inloggade medlemmar ska kunna komma in där!

*muttrar nåt ohörbart över nya FL*
    Kan du lägga till mig i din adressbok, det kanske funkar då?
  • MrMom
    HäckHäxan skrev 2014-09-04 19:41:40 följande:
    Du menar så Ja kanske, men alltså få snuskiga ord viskade i örat på göteborgska är fan inte fel asså! Behöver inte ens vara snusk, räcker absolut med bara ord på ren göteborgska i mitt öra typ JOOO och norrländska eller alltså typ från sundsvall omkring och uppåt runt där. Något av de skönaste jag hört är en göteborgare som typ bott uppåt än tio år eller så som snackar, fantastisk mix av göteborgska/ norrländska med melodin från gbg och många norrländska ord och uttryck, helgrymt.
    Jaså, inte skånska??? :(
  • MrMom
    Brunhilde skrev 2014-09-04 22:31:40 följande:
    Inte norrländska! Man somnar ju inna de hunnit klämma ur sig "kaffe", deras fantastiska inåtandning som kan betyda vad fasen som helst i jakande form. *argh*Skrikandes
    För mycket dialekt är inte snyggt någonstans.
    För mycket göteborgska låter som en parodi på någon dålig historia, för grov skånska och tom jag ser ut som en fågelholk, gotländska och dalmål är obegripligt och värmländska får mig att tänka på Hajk "-Hej och välkommen till Hajk. Idag ska vi prata om ris och inte vilket ris som helst, utan kli-to-ris" Har jag nämnt östgötska? Tänk dig dirty talk med riktigt bred östgötska (får självaste Atlanten att torka ut). bred halländska kanske kan vara bra att ha om man är stå-upp-komiker och inte har något annat på lager som är så där jättekul, 

Kontentan av det hela är att brett inte alltid är bättre. Däremot kan jag hålla med om att en vårdad göteborgska och likaså skånska gör mina knän aningen svagare.
    Jaha, här sitter en annan och pratar skånska för fullt och inte hjälper det något... ;)
  • MrMom
    Brunhilde skrev 2014-09-04 22:38:41 följande:
    Jag sa vårdad skånska Där går majoriteten av alla skåningar bort. Helsingborgare som inte kan säga "u" går också bort nu när jag tänker efter smile2.gif
    Men då bör jag klara mig...hahahah
  • MrMom
    HäckHäxan skrev 2014-09-04 23:14:29 följande:
    Vink vink på er nu skall jag logga ut klockan tickade iväg för jävla mkt, buffy, sängen, duschen sängen, buffy duschen sängen eller bara ut med hunden och sängen, det är frågan!
    Gå och lägg dig nu ;)
    Provade gruppsex förra veckan, de andra grupperna verkade ha kul. Men det var så ensamt i min .......
  • MrMom
    HäckHäxan skrev 2014-09-04 23:23:20 följande:
    Jag skall bara rulla ärta och ja du vet först liksom haha smile2.gif
    Rulla på.... :D
    Provade gruppsex förra veckan, de andra grupperna verkade ha kul. Men det var så ensamt i min .......
  • MrMom
    taquine skrev 2014-09-05 10:53:46 följande:
    Fan vad skönt att få svära   som fan smile2.gif  
    Spela Magnus och Brasses svordomslåt :)
  • MrMom

Nä, om man skulle ta och sitta på vänsterhanden i en kvart tjugo minuter... Tomte

Jag älskar välformade rumpor och bröst i alla deras former!!
  • MrMom
    HäckHäxan skrev 2014-09-05 23:54:30 följande:
    Låter jobbigt. Jag tänkte sitta på röven i si så där 40 minuter och frossa otsbågar och dricka cola, som tyvärr inte är kall.
    taquine skrev 2014-09-05 23:54:42 följande:
    Varför då smile9.gif

Då domnar ju vänsterhanden bort och så känns det som om någon annans hand. Och vad jag ska göra med den får ni lista ut själva hahahaha.
  • MrMom
    taquine skrev 2014-09-06 00:11:18 följande:
    Ja så kan man ju också gå till väga ;)
    Ja, vad göra annars!? Sitter ju helt ensam och suktar efter sällskap...hahahaha
  • MrMom

God morgon, folket.

• MrMom

Hmm där avslöjade jag visst mig.....;)

• MrMom

Hahaha, ligger fortfarande i sängen med morgonfumliga fingrar och försöker skriva via mobilen.

Fjäril Vingad skrev 2014-09-06 08:58:06 följande:

Hehe! FL fungerar ju sååå bra med dessa rutor som ska fyllas i när man postar...

• MrMom

Heeej Häxa!
    Är du ute på permission nu?? hahaha

• MrMom
    HäckHäxan skrev 2014-09-08 10:45:36 följande:
    Joo även vi kriminella får tydligen andas luft ibland och vara bland folk smile2.gif
    Ja, de släpper visst ut allt möjligt löst folk nu för tiden...hahaha
  • MrMom

Nä, får skriva lite här innan tråden hamnar på sidan 2.

• MrMom
    Aniiee skrev 2014-09-09 18:51:13 följande:
    Så illa?

Jag betatestar Warlords of Draenor, så jag märker ju ingenting.
    Coolt, är det nåt att ha?
  • MrMom
    HäckHäxan skrev 2014-09-13 00:07:45 följande:
    En bugg eller ett bugg som tuggummi? Hubbabubba är nice annars, STORA fina och smidiga bubblor kan man blåsa med dem smile2.gif

Saida säger, man kan surfa och skriva med skrivförbud genom appen i luren om än inte via en dator smile5.gif På tal om tuggummi alltså smile2.gif
    Hahahahaha inlägget försvann!! Påstår att det var OffTopic...hahahaha Vad är offtopic i en tråd där man pratar om allt!?
    Lägger snart ner denna sidan där crew kör på helt godtyckligt efter ett par glas vin eller nåt.

Passa på att läsa detta nu innan de plockar bort detta med...Flört..har börjat att ta tiden nu.
    Kik Daddy7006
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!