• MrMom

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Fjäril Vingad skrev 2014-09-04 12:31:00 följande:
    Är det inte möjligt då?

Jag är lyckligt lottad. smile1.gif Men jag antar att universum tyckte att det var min tur nu... smile1.gif
    För mig är det möjligt, men det gäller ju att hitta två kvinnor som kan tänka sig att dela på en man. Inget man hittar på ICA direkt.
  • MrMom
    Fjäril Vingad skrev 2014-09-04 12:50:39 följande:
    Helt lätt är det nog inte, men inte omöjligt.
    Nä inte omöjligt. Tror av nån anledning att just såna förhållanden är lättare för kvinnor att starta. Men jag kan ju ha fel. :)
  • MrMom
    Fjäril Vingad skrev 2014-09-04 13:00:37 följande:
    Vet inte... Läser om olika slags flersamma förhållanden på FB och de kommer nog i de flesta konstellationer.

Däremot är det nog "lättare" om man är ett polypar som i ett senare skede tar in ytterligare en kvinna. Tror jag.
    Jo, det är nog lättare om man lever i ett polypar redan...men någon gång blir det kanske min tur ;)
  • MrMom
    Anonym (Extra anonym TS) skrev 2014-09-04 13:10:57 följande:
    Jo förlåt mitt aslånga gnäll inlägg. Är ju säker på att ni vet vem jag är trots att jag är anonym. Bara det att ingen annan / spion osv kan styrka det hela om det skulle råkas läsas av dem.
    Jo, ett sånt raljerande kan ju bara en person stå för.....LOL
  • MrMom
    taquine skrev 2014-09-04 13:58:05 följande:
    Vad är det med dessa hantverkare ? , nissen som ska tapetsera klart idag står och kollar ut genom fönstret mest med en tusenmilablick.. Nej det blir inget kaffe idag , red bull kanske är bättre?
    Hoppas att du inte betalar per timme då Flört
  • MrMom
    taquine skrev 2014-09-04 14:22:21 följande:
    Oh nej faktura så klart smile5.gif
    Hoppas du menar offertpris, de kan gå på timlön fast det är på faktura. Men du kanske menar Natura!? ;)
  • MrMom
    taquine skrev 2014-09-04 14:31:31 följande:
    Ja det menade jag nog, och priset är bestämt .. Och nej här blir inget  natural ... smile5.gif
    Jobbet kanske blivit klart fortare om något gott väntat....hahaha. Det hade funkat med mig i alla fall :)
  • MrMom
    Fjäril Vingad skrev 2014-09-04 15:17:10 följande:
    Vet inte hur du har det idag, men kan du så sök dig till flersamma kretsar, om det nu är så du vill ha det. smile1.gif
    Var hittar man de här flersamma kretsarna då? Jag håller till i Skåne.
  • MrMom
    Fjäril Vingad skrev 2014-09-04 15:47:09 följande:
    Inboxa mig så får du lite tips.
    Kan tyvärr inte kom in på din sida, du får antingen öppna eller inboxa mig istället. :)
  • MrMom
    taquine skrev 2014-09-04 16:49:27 följande:
    Alla dessa skånska män på FL... Drömmer
    Jaså, jag är alltså inte ensam? Flört
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!