Inlägg från: Fjäril Vingad |Visa alla inlägg
  • Fjäril Vingad

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-12-20 15:58:46 följande:
    Du måste varit uppe i ottan!!
    Näää, vi gick upp vid tio typ...
  • Fjäril Vingad

Och jag har lagom till jul fått utslag runt ögonen, så det är svullet och rött... Så jäkla vacker nu så det är knappt sant! *dryper av ironi* :-/

• Fjäril Vingad
    ErnstHugo skrev 2014-12-23 16:04:42 följande:

Fjärilen@

Så jäkla underbar! !! smile2.gif

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2014-12-27 16:17:25 följande:
    Mitt nyår börjar likna Aniiees jul. Vi blir lite fler än jag räknat med och alla med tillhörande matallergier/preferenser. Så vad lagar man till vegetarianer, veganer, barbarer, glutenintoleranta, laktosintoleranta. Jag ger upp!!
    Vi kör knytis till familjeträffen den andra januari. Perfekt. Tänker INTE stå och fixa käk åt ca 15 pers...
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2014-12-27 20:30:24 följande:
    Jag är så korkad att jag inte tänker efter först, utan tycker att ju fler desto roligare, hade totalt glömt bort all specialkost. Ja, ja, det är några dagar kvar. Tänker lägga mig i duschen i fosterställning och gråta en stund.
    Catering?

Känner igen det där med att inte alltid tänka efter först... :-/

Kram, fina du!
  • Fjäril Vingad
    Aniiee skrev 2014-12-28 07:02:40 följande:

Nejdå, jag är inte vaken.....

Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
    Zombie?
  • Fjäril Vingad
    Aniiee skrev 2014-12-28 13:52:17 följande:
    jag skulle inte överleva mer än 3 sekunder utan dator......
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
    Tänkte säga detsamma, fast numera surfar jag nästan bara med mobilen.

Exet pajade min bärbara när jag meddelade att jag lämnar honom... :-/ Och den stationära är för jefla tråkig att sitta vid, så den står numera i barnens rum...
  • Fjäril Vingad
    Aniiee skrev 2014-12-28 14:47:04 följande:

Filmåret går mot sitt slut. Ska starta en tråd om det sen. Men någon kanske kan tycka till om vad som var bästa filmen 2014?

Av de få jag sett: Mockingjay.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!