Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-05-09 21:44:00 följande:
    En nagelbitare! Det är väl inte Tre Apor?
    Nej ett ekologiskt vin vegan friendly haha

Visst låter jag sjukt pk och redig nu!!!
  • HäckHäxan
    HäckHäxan skrev 2014-05-09 21:46:02 följande:

På tal om matintag så har jag nog slagit lite rekord idag. Tre såna på bilden, varav den tredje äter jag nu, en banan, 6-8 koppar kaffe, en dumlemuffin och två nävar chips och två glas vin. Tror faktiskt jag fått i mig kalorier nog för att hålla min hjärna och mina inre organ igång. Tre bars är 474 kcal vad de andra blir vet jag icke men jag lär ha passerat 1000 kcal idag ( kcal är väl kalorier? )

Ha inte med bilden du refererar till i inlägget. Det är mycket dumt!
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-05-09 21:59:35 följande:
    Imponerad! Har aldrig druckit det dock.
    Jag gillar det. Nu har ju jag alltid en skvätt sockerdricka i vin ( nästan jämt iaf ) köpte det vid nyår var ju nästan utplockat på bolaget så jag tog denna sort och sen har jag köpt den sen dess för jag gillade att det var ekologiskt helt enkelt. Är ju lite miljönisse innerst inne så.
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-05-09 22:08:01 följande:
    Jag gillar mest att det är fairtrade. smile1.gif Kollade just upp det och hittade bla att det var ett som listades över sommarens bästa BiB och följande:

"Fairtrade viner är viner som produceras i tredjevärlden länder men där människor fått schysst betalt och inget barnarbete förekommer. Ofta handlar det om självstyrande kooperativ. En bonus betalas ut varje år till arbetarna som de ska använda till sociala verksamheter t.ex. sjukstuga, skola men kanske också för att anlägga en fotbollsplan. Det gjorde arbetarna på Stellar Organics Western Cape, i Sydafrika."
    Even better!!! Kommer fortsätta köpa det när jag köper vin!!
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-05-09 22:47:30 följande:

Helvete! Fick Tomas Ledin på hjärnan nu! smile8.gif
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
    Aj aj sj du kan ........
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-05-09 22:58:13 följande:
    Det kan vara att han vill visa dig sin tomteluva, men det är lite långt till jul bara. Obestämd
    Skägg kanske passar sig bättre då. Har han inget naturligt så kan han ju spruta sig själv på hakan och sen fota det hela. Taaadaaaaa jag är så brutalt genial ibland att jag skrämmer mig själv!
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-05-09 23:02:58 följande:

Nu fick jag huvudvärk.... smile4.gif
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
    Drick vin!!!
  • HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-05-09 23:08:16 följande:

Inte att undra på att folk kommenterat att jag ser smalare ut... Väger mig sällan, men fick ett infall nyss. Minus fem kilo sen sist (nån månad sen). Totalt ned 26,4 kilo sen jag började min viktresa!! smile3.gif

Fan vad bra jobbat!!! Go go go bästa du * puss kram hångel smek och en rejäl jävla dask på baken* <3
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!