Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Fjäril Vingad skrev 2014-04-16 16:14:17 följande:
    Min älskling hade fått kommentarer borttagna igår med nån helt konstig förklaring från moddarna. Stämde liksom inte alls.
    Är ju det jag menar Obestämd Bilden syftade inte ett skit på att ha sex, hon hade ju till och med underkläder på sig liksom.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    en blind vän skrev 2014-04-16 17:22:10 följande:
    Lär upp gubben du har. Annars får du väl gå till massör. Solig

Jag tycker annars att det bästa som finns att ge en kvinna massage. Kvinnokroppens varierande former, Hårda och mjuka delar. Det ska vara skönt för henne, men lite smärtsamt också. Ljudet från en  kvinna som gnyr av lite smärta......ah.
    Och jag fick helt andra bilder i mitt huvud av sista meningen, så jag återgår till darkside då.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    en blind vän skrev 2014-04-16 18:07:17 följande:
    Trevligt för dig.
    Med subtila beskrivningar så blir fantasin desto större.
    Ja det är helt sant och långt mer sensuellt än rent sexuellt, vilket jag ser som en stor fördel då.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-16 19:07:41 följande:
    Haha...latmask!{#emotions_dlg.djavulsk}

Jo den är bra den, dom har en som det så fint heter...håll i trosorna nu så du inte kastar av dig dem för det vackra ordet...ja nu kommer det...repertoar...hoppas dom sitter på än...iaf när man knökar och beglar med öronen genom deras låtar...Skrattande

SkrattandeSkrattandeSkrattandeSolig
    Så kan det va!Glad
    Hehe har lyssnat på hela skivan flera gånger under dagen. Bara den där hängmatta asså. Hoppas det blir sol imorgon och varm då skall jag hänga upp den, om jag så måste ligga med täcker över mig i den

Nu god natt elelr ja nästan, måste rasta hund, mata djur och skura kaninbur innan sängen och äta frukost/lunch/middag/kvällsmats målet i ett. Tydligen kräver min kropp med än 2-3 nävar med nötter Obestämd
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-04-17 12:23:54 följande:
    Någon som kikat i det allmänna galleriet idag?
    Hur gör man det *imbecill*
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan

Åhh jag hittade. Hey hey Conne Ray!

Måste rusa. hur fan ja nu ska hinna duscha och vara på plats för möte kl 14 men de löser saj!

Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    gilmore skrev 2014-04-26 21:43:24 följande:
    HURRA!! *flaxar med tuttarna*

Jag hoppas du har jättekul och jag behöver uppdateringar. Håll hårt i trosan! KyssSolig
    *fångat en tutte och klämmer lite* Mmm härligt.

Har läst nånstans att de är asbra att dricka sig plakat dagen innan en "dejt" så jag kör på det. Håller stenhårt i trosan tills imorgon

*hånglar upp i brygga*

Hej svejs viftar med de nylackade tårna.
  • HäckHäxan
    bastardized skrev 2014-04-27 01:20:55 följande:

Äh! 

Livet är fullt av möjligheter..

Vilken kärleksförklaring. Lyckliga kvinna! <3

Underbar låt.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!