-
Haha! Det sa tydligen alltid min mormor (som jag aldrig hann träffa). "Vila får jag göra i min grav". Hoppas hon får sin välbehövliga vila nu då...Brunhilde skrev 2014-11-10 16:05:21 följande:Höll på att skriva när man är gammal, men tydligen har man inte så stort sömnbehov då. Kanske sista vilan?
-
Hoppas du får hjälp med golvet också!Anonym (Signe) skrev 2014-11-10 20:17:05 följande:
Nu har jag en skitfräck hall med gulblommiga 70-talstapeter. Blev så bra och inget gick sönder och ingen skadade sig, men det beror nog på att han som hjälpte mig parkerade mig på en stol i köket med förhållningsordern att hålla mig undan. Så jag satt där och hojtade glada tillrop och hot om att han missade mönsterpassningen så skulle jag döda honom. Nästa projekt: nytt köksgolv!
-
Tiden får gärna gå fortare! Längtar till flera saker just nu. Men när dessa saker väl inträffar får tiden gärna gå saktaaaaaaa...Aniiee skrev 2014-11-10 23:40:30 följande:
Nu är det bara 3 dagar kvar till unity, 9 dagar kvar till dai, 16 dagar kvar till littlebigplanet3,25 dagar kvart till kingdom hearts 2.5 och 44 dagar kvar till julafton.
Tid! Gå fort! Please
The truth is, honey, I've enjoyed my life. I've had a hell of a good time -
Alltså, kan det inte bli fredag snart?! Eller typ NYSS!
-
Ibland går tiden för fort... Sen får man längta igen... :-/
-
Nåja. 1 januari är ju inte sååååååå långt bort... Gah!Schna skrev 2014-11-16 19:30:34 följande:Ja, urs..
-
Jag kommer att ha massor med saker att fixa med framöver, så jag hoppas det får det att kännas som att tiden rusar iväg.Schna skrev 2014-11-16 19:45:48 följande:
Iofs tycker jag att december månad brukar gå äckligt fort.
Får gosa extra med dem som bor närmare. -
Tja... Jag och särbo nummer ett har just snarkat ikapp på soffan i nån timme! Han snarkar än, haha, så gulligt! :-PBrunhilde skrev 2014-11-17 18:37:20 följande:
Har alla andra också gått i ide?
-
Känner mig mosig... Ont i huvudet, lite varm. Längtar hem till min säng!
-
Okej, nu lär jag drömma mardrömmar inatt... Hon ger mig the creeps!Brunhilde skrev 2014-11-18 19:54:43 följande:Åh, tänk dig hennes rumpa vänd mot dig i din säng när du inte ont anades går in i ditt sovrum för att lägga dig senare ikväll. Hennes gälla röst som uppmanar dig om att "ta hand om Gunilla P på bästa sätt"