Inlägg från: Fjäril Vingad |Visa alla inlägg
  • Fjäril Vingad

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Dessa inboxningar...

Man svarar väldigt allmänt i en tråd och får sen ett mail i inboxen från nån som förutsätter saker jag inte ens skrivit.

Och vad är det som får killar att tro att det är ok med framfusiga mejl bara för att man är aktiv i trådar i Sex- och Samlevnadsdelen? Det är frågor som intresserar mig, definitivt, men det är fan inte en invit till konstiga mejl!

• Fjäril Vingad
    Smecker skrev 2014-10-22 10:22:45 följande:
    Jag har fått förklarat för mig att dessa inboxningar inte är ett problem för kvinnor, de är alltid väldigt artiga och trevliga och respektfulla och tackar vänligt för sig när de får ett vänligt avböjande svar. Det är ju natuuurligt för män att vara intresserade av sex och söka kontakt med det motsatta könet, oavsett civilstatus eller lämplighetsgrad, lika naturligt som det är att skrika "visa pattarna" i trådar på FL. Jag ser att du instämmer till fullo där smile9.gif
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
    Äsch, ta dig i brasan Smecker!
  • Fjäril Vingad
    Smecker skrev 2014-10-22 10:33:16 följande:
    Jag noterar nogsamt ditt diskreta medhåll där smile9.gif
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
    Gör det du! Stropp!
  • Fjäril Vingad
    Schna skrev 2014-10-22 10:36:30 följande:
    Oerhört fascinerande. Själv har jag fyllt i att jag är gift och toppat med en text i presentationen, citat "jag vill inte knulla med dig" men det var tydligen inte konkret nog. Jag skrev ju faktiskt inget om sexchat och hur jag ställer mig till frågor av helt främmande människor om var på kroppen jag föredrar att få satsen o dyl. Det var så sant.
    It takes a fool to remain sane
    Fascinerande var ordet! Åh jösses!
  • Fjäril Vingad
    Knall skrev 2014-10-24 07:41:50 följande:

På tal om mat.. Idag ska jag testa att karva pumpalyktor för första gången och då även göra pumpapaj..

Någon som har ett bra recept på just pumpapaj (efterrätt). smile9.gif

Imorgon är dagen D.. Vi ska återigen till Ullared....

Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
    Ullared, en lönehelg?!

Ni är modiga ni!
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2014-10-24 11:29:33 följande:
    Det finns ju en skoaffär och en bokhandel utanför. Du behöver inte ens gå in.
    Finns det inte en Martinshop där i närheten också?
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2014-10-24 11:37:35 följande:

Har en kompis som var på en jobbintervju för ett par dagar sedan. Där frågade de om hur denne hanterade besvärliga människor. Ni vet de där som finns på alla arbetsplatser och skolor/universitet. De finns i en mängd olika variationer, men de är oftast lika svåra att hantera oavsett om de är martyrer, socialt helt off, ångvält eller aggroPelle.

Har funderat lite på det där och undrar hur hanterar ni de besvärliga människor som finns på er arbetsplats eller högskola?

Jag och mina adminkollegor kör på "le och le lite till..." Att vara överdrypande vänlig rakt igenom. Oavsett om man vill slå in tänderna på vederbörande.
  • Fjäril Vingad

Ikväll blir det a trip down memory lane. Ska träffa vänner från förr, som också lämnat sekten. Ikväll firar vi friheten!

• Fjäril Vingad
    Aniiee skrev 2014-10-26 16:57:40 följande:
    Och jag håller med. För mig är det för sent, men den som ger sig på någon annan i min närhet riskerar att bli sänkt till skosulorna =P
    The truth is, honey, I've enjoyed my life. I've had a hell of a good time
    Du verkar vara en helt underbar person, låt ingen få dig att tro något annat! Kram på dig, fina du!
  • Fjäril Vingad
    Knall skrev 2014-10-27 11:21:42 följande:

Jag överlevde Ullared... Men jag kanske avlider om ert par dagar ändå.. Någon jävel därinne smittade mig med *dramatisk musik* MANCOLD! smile8.gif

Jag har t.o.m ont i/ under huden? Allt känns fruktansvärt obehagligt för tillfället.. Halsen är en enda stor knöl av smärta... Rädda mig! Någon? smile9.gif

Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
    Sjuk igen?!

Krya på dig, vännen!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!