• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2014-08-27 18:50:17 följande:
    Jag älskar julen! Men leva för den? Nope.. jag pyntar, bakar och har mig för att det är kul och för att tänka på annat än att det är mörkt ute.. och kallt..

Enligt mig är det hädelse att pynta innan 1;a advent och låta julpyntet sitta kvar efter tjugonda knut.

Men jag kan gå bananas.. Flera gånger om... lite roligare nu när det finns ungar med i bilden..

På tal om annat.. har fått ett "tja! läget?" i inboxen.... yeeeey...
    Jag älskar också julen. Funderar på att ta fram julkokboken och göra ett lika dant dokument som jag gör till rutiga.... I den takt jag jobbar just nu lär den bli färdig lagom till påsk.
    What is the point of being alive if you don't at least try to do something remarkable?
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-08-27 19:16:55 följande:
    Jag gör tacos. . Skulle fått det där.. blev ju sugen och kan inte tänka på annat nu..

Ät! Jag tog en banan!
    Stoppat kyckling i ugnen nu =)
    Knall skrev 2014-08-27 19:18:04 följande:
    Då blir det en God Jul 2015?!
    Typ =P
    What is the point of being alive if you don't at least try to do something remarkable?
  • Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-08-27 19:20:50 följande:

Hej folk.

Jag är officiellt mer död än levande. Känns så i huvudet iaf. Mör säkerhetsskull insåg jag för fem minuter sen att jag visst tömt garderober i våra sängar och rensat kläder. Hade en känsla av att jag borde skyndat iväg hem förut när jag hämtade mini men kunde inte komma på varför så det blev inget skyndande. Men när jag gick för att sätta på datorn nyss så fick jag en aha upplevelse. *suck* huvudvärk har jag och de är bara att gå in och tömma våra sängar. Blir så in i nordens trött på mig själv ibland ( läs ofta )

Så nu tar jag min cappuccino och går in och skapar mer kaos i ordningen. För hell no att jag får fixat det där på en kvart ordningsamt. Får bli morgondagens bekymmer att röja typ.

Huvudvärk är väl inte bra, heller! Cappuccino och att fixa imorgon istället låter däremot som en sund inställning.
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-08-27 21:35:05 följande:
    Blev klar med tacon nyss.. Började måla, plocka och diska.. att jag inte kan göra bara. en. sak! Utan 100!

Nåja.. Fått i mig lite nu.. I sista minuten dessutom. Började få huvudvärk. .

Katten jagar en nattfjäril...
    Åt kyckling - blev hungrigare..... så går det när man är lat och äter kycklinglår med kycklingben till.... suck.

Känner igen det där. Jag gör också hundra saker samtidigt. 

BTW, alla ni här i tråden! Jag behöver en frivillig för att testa ett par länkar sen (pdf-filer med frukt och grönt i säsong i september). Säg ifrån om jag ska länka direkt i tråden eller om jag ska PMa någon Solig
  • Aniiee
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-08-27 21:54:00 följande:
    Kör på du! Inboxen eller här spelar ingen roll...jag kan kolla.
    Solig Hojtar till när jag är klar!
  • Aniiee
    ulfsas skrev 2014-08-28 09:18:51 följande:

Sjömansbiff låter gott. Förutom att med lök i så äter inte dottern. Alls.

Flygande Jakob är mer lovande. Blir till att köra o handla igen då...

Testa att finriva löken på rivjärnet (funkar bäst om löken är halvfryst). Samma grej med svamp. Har lurat i ett tiotal barn både svamp och lök på det sättet....
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-08-28 14:08:58 följande:
    Testade en gång med svamp, då avkomman vägrade att äta det. Det upptäcktes och jag fick lova dyrt och heligt att aldrig göra om det.
    Svamp är lurigare än lök. Min käre bror älskar smaken av svamp, men hatar svamp, så svampfond är guld. 
  • Aniiee

Jag... tror jag har feber. Eller bara väldigt kalla händer...

• Aniiee

Jag tror jag lever......

• Aniiee
    Knall skrev 2014-08-29 13:37:44 följande:
    Är du säker? Kolla igen...
    Hmmm..... *går och kollar*

Fan också! Jag har ingen spegelbild Förvånad Jag är officiellt o-död Död
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!