• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Schna skrev 2014-08-18 19:14:24 följande:
    Är de mycket billigare på det däringa stället?
    MYCKET! Även inklusive frakt. Nu var "nyhets"ljusen lite dyrare i förhållande, men ett 15-pack random votivljus kostar 200 kr. Mot 35 kr styck i sverige.
    Key change, MOFO!
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-08-18 20:21:58 följande:
    Nu fick jag ju lust att shoppa det med... :-/
    Visst låter det underbart. Nästa lite löjligt dito....

Skrev upp mina 3x5 favorier i "vad har du köpt idag"-tråden. Nu tänker jag att jag ska köpa 15 large jars när jag får lön..... eller kanske inte, de är dyra, men 5 då....
    Key change, MOFO!
  • Aniiee
    Schna skrev 2014-08-18 20:47:28 följande:
    Oj, det var skillnad. Brukar som mest stå och inhalera i butik pga snål, men det där känns ju bara lite skitdyrt och överkomligt. Drömmer
    =P Det är det tamigtusan värt. Känns det fortfarande jättedyrt, och du har en ljuslykta/aromalampa såp kan du köpa vaxkakor istället. Super och lite billigare (25 GBP för 24 st)

FAN, börjar låta som reklam här. Sorry Skäms
    Key change, MOFO!
  • Aniiee
    taquine skrev 2014-08-18 22:00:50 följande:
    Det funkade blev också sugen på massa doftljus nu . Finns inget mysigare nu när hösten närmar sig
    Haha, sorry....

Säg ifrån om jag ska posta beskrivningarna av mina favoriter också...
    Key change, MOFO!
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-08-19 00:43:55 följande:

Uh, från göteborgskalaset till en annan festival. Lite kul att jag upptäckte att basisten i ett numera välkänt band var min lillebrors gamle polare.  

Coolt.
    Key change, MOFO!
  • Aniiee

Springa till affären med 38 graders feber. Så skoj.......

Fråga: Vad är tvitter bra till, egentligen? Menar, JAG har ett twitterkonto, men jag använder det typ aldrig.

Key change, MOFO!
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-08-20 17:26:49 följande:
    Att få menlösa uppdateringar? Har också ett konto, men begriper inte längre varför...
    Nåt sånt..... Får till och med uppdateringar jag absolut inte är intresserad av för att de "trendar".....
    Key change, MOFO!
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-08-20 18:30:18 följande:
    Det är irriterande om något...

Fortfarande febrig?
    Riktigt irriterande.

Jupp, mer feber. Nu ligger den på 2,5 grad över min normaltemp. Riktigt lattjo. Snart kommer det rosa elefanter och flygande sorkar.

*går och letar alvedon*
    Key change, MOFO!
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-08-20 19:30:14 följande:
    Usch.. Hoppas att du blir bättre.. Jag ska äntligen få äta efter ett dygns migrän.. och se på film..
    Får sova bort det. Inte sitta och vara vaken till 4 på morgonen.

Usch, hatar migrän. Skönt att den gick över Solig
    Key change, MOFO!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!