Inlägg från: Djävulens Högra Hand |Visa alla inlägg
  • Djävulens Högra Hand

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2015-05-23 22:28:56 följande:

En hypotetisk fråga 

Får man använda en sån här hur som helst?

tinyurl.com/p-egenrisk

Förklarar i kort längre ner vad som gäller att fotografera filma borde väl falla under samma eller liknande regler. Alltså man får inte ta bilder med den där in i privat egendom på folk, men trädgård är okej. Ja som jag tolkar det då...

www.kamerabild.se/fotoskolor/vi-f-rklarar/kr-nkande-fotografering-s-undviker-du-att-bli-en-kriminell-fotograf
  • Djävulens Högra Hand
    Brunhilde skrev 2015-05-23 22:55:04 följande:

Tänkte nog på LAK, men det är ju inte relevant eftersom den inte ska vara på ett ställe alltid...

Gud, jag har varit sjukt kriminell utan att ens veta om det  

Haha många på bild som sover alltså?
  • Djävulens Högra Hand
    Brunhilde skrev 2015-05-24 02:56:55 följande:

Bland annat 

Aha. Ja det man inte vet har man inte ont av, kunskap är skit. Eller vetskap är skit, ja vetenskap är skit. Ja åt helvete med allt!
  • Djävulens Högra Hand
    Brunhilde skrev 2015-05-30 20:20:26 följande:

För extra syra, japp. Har man för lång marinering med syrlig marinad är risken att köttet blir hårt istället och så det där lilla problemet med att inte ta för mycket ananas. Hur mycket är för mycket?

Fan borde inte lut vara bättre? Menar om du ändå köper så dåligt kött...
  • Djävulens Högra Hand
    Brunhilde skrev 2015-05-30 20:50:19 följande:

Nej , jag har inget lut kvar. Jag använder det för att lösa upp oönskade dejter.

Aha så det är det som är att ha killar på lut alltså? Herregud!
  • Djävulens Högra Hand
    Brunhilde skrev 2015-05-30 21:10:26 följande:

Så är det. Det gäller att träda varsamt fram.

Usch ja annars är väl den kraken bra mör dagen efter...
  • Djävulens Högra Hand
    Schnaa skrev 2015-06-04 00:11:35 följande:

Nejförf..! Jag vet inte om du var seriös här men jag skulle dö om jag fick aviseringar på allt som skrevs här i tråden

Nejförf..! Jag vet inte om du var seriös här men jag skulle dö om jag fick aviseringar på allt som skrevs här i tråden

Få se om du överlever detta då!
  • Djävulens Högra Hand
    Schnaa skrev 2015-06-04 09:39:38 följande:

Det där durrar ju inte i mobilen direkt, och för det andra så lär det väl inte synas förrän imorgon om jag känner till FLs funktioner rätt..

Aha men indirekt alltså. Nu var du optimistisk, om 14 dagar och 7 sjövilda nätter kommer citeringen kanske dyka upp, skulle ha tänkt på det innan jag bemödade mig krafttaget. Sen behöver nog tråden vila lite från allt gnäll så mitt meningslösa tilltag var nog välkommet.
  • Djävulens Högra Hand
    Brunhilde skrev 2015-06-05 22:41:34 följande:

På tal om återanvändning och skit. Är det bara jag som får spel på all sopsortering? Jag tycker att jag har svårt för det sopberg som hoppar sig i köket fint sorterat efter de kärl de ska slängas. Har inte plats för sådana moderniteter som ett fancy-pancy källsorteringssystem. Under min vask får knappt min hamster Kenneth plats. Det var bättre förr!!! Slänga allt i en plastpåse och gå ut med den en eller två gånger.

Ett tips är att du tar med dig en tunna i bilen eller vad du nu har till affären (rullator) har du ju inte, så är det en sådan du fått med dig lämna genast tillbaka den. Sen stannar du vill återvinningen påväg hem och kastar allt emballage runt maten, du gör sonika en gröt på plats. Omelett ja namnge det vad du vill sen när du kommer hem är det bara att trycka in den där massan i kylen, vid varje mål är det bara att ta kattsandsspaden eller skålen till toaborsten och ösa ur geggan i en långpanna och in i ugnen på 200 grader i 40 minuter, vill du ha krispig yta kan du stanna till nästa gång vi sen sandlåda och ta ett par nävar grus med dig hem, alternativt skaka av hallmattan på din mästerverk.

Du kommer aldrig ha problem mer med sophanteringen i ditt hem, jävla gnällspik!
  • Djävulens Högra Hand
    Brunhilde skrev 2015-06-05 23:20:17 följande:

Är det det som kallades för bänkvälling förr? Det låter nästan som en modern variant.

Åh, orka lämna tillbaka alla tio rullatorer jag "råkat" få med mig hem från affären. Förresten gäller det för barnvagnarna också? Dem kommer väl ändå ingen sakna.

Jag vet inte jag är ju inte så gammal så jag var med förr?
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!