Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Har du varit hos veterinären??
Har du varit hos veterinären??
Min fråga till er i denna tråd. Och jag tycker detta är sååååå lågt.
Scenario:
Ni är fulla, trötta, har inga pengar att ta er hem men åh låtsas om som att det ska bli något (hånglar vilt) men när vi väl hemma vad händer? hånglar upp för trappan klä av sig lite till och sen gääääääääääääääääsp snark zzzzzzzzzzzzzzz.
va fan!!!!
Hemma hos dig då? Kan du inte vara lite mer specifik?
Hej alla!
Har ni testat Sveriges största gratis chatt? www.upphetsad.se
Kom på det är ganska tomt där nu;) Häxorna har väl fått nog av satan eller djävulen eller vem det nu är ..
Helt ot men nu är jag på nya fl eftersom jag inte kommer in på gamla fattar nada
Hur gömmer man trådstart tex ? Gillar inte detta alls
Men släpp fiffin nu taquine och svara!
Vilka krav du har
Du anar inte hur svårt det är att släppa den när den väl är greppad. Lite som ett skruvstäd och enda lösningen är att bända loss greppet. Det brukar lossna av sig självt när det är moget dock.
Har ju automatisk inloggning men nu står det att jag ska ange signatur? Vad då för jävla signatur Försökt allt ju ,men kanske lika bra att vänja sig ..
Fiffin är släppt för längesen DHH , gått i pension ju , och varför är det en bebis med napp under ditt nick?
tennisarmbåge?
oj. Det låter illa. Själv har jag ont i nacken. Men men vad är väl en bal på slottet..
porslin låter väl klirr när det tappas i golvet har jag för mig. Allt är fan plast nu för tiden..