waris skrev 2014-03-07 23:28:57 följande:
Suck! Jag har koll på mina barn, i princip vänder jag knappt ryggen till när vi är ute. Vi gör allt vi kan för att visa att man inte springer iväg, vi lär dem respekt för vatten och simmar. Men jag ska sätta staket!! O sitta o titta på mina barn varje sekund de närmsta åren. Sen hoppas jag alla grannar bygger staket så inte deras barn (som vi faktiskt hittat vid poolen) går dit igen o trillar i utan att nån ser/hör.
Jag är orolig!! Då får man idiotiska påhopp om att jag inte tar ansvar eller ser efter mina barn. Naturligtvis (som jag redan skrivit) håller jag koll så gott jag kan. Men att grannen lämnar poolen öppen på dagarna när dom inte är hemma finner jag extremt oansvarigt!
Sen va det inte 4m omkrets på poolen som nån trodde, det är ca 4m som behöver kompletteras för att poolen ska vara helt inhängnad... O återigen, ingen vet hur det ser ut där vi bor så spekulera i hur vårt staket bör byggas är dödfött.
Håll era ungar borta från grannarnas tomter, jag skulle bli galen om grannungarna rände hos oss vare sig vi hade pool eller inte. Ungarna skulle jag kasta tillbaka direkt.