BF + 2
Hej... Förstår din frustration, är själv på Bf+3 idag och känner inte mycket mer än lite sammandragningar/förvärkar vissa kvällar. Börjar kännas hopplöst. Gick över till v42+0 med min dotter och vart då igångsatt. Hoppas vi får föda snart :)
Hej... Förstår din frustration, är själv på Bf+3 idag och känner inte mycket mer än lite sammandragningar/förvärkar vissa kvällar. Börjar kännas hopplöst. Gick över till v42+0 med min dotter och vart då igångsatt. Hoppas vi får föda snart :)
Bf+8 här oxå och börjar bli riktigt less och irriterad på att bebisen aldrig vill ut.. en vecka kvar till igångsättning om han inte kommer innan. Vill dock att det ska starta av sig själv denna gång. Har blivit igångsatt med båda mina tidigare barn. Hur gör ni för att fördriva tiden?
Jag orkar inte göra så mycket på dagarna. Har dock tre hundar som måste aktiveras :) dock har vi stor tomt där dem får springa av sig. Har en del onda sammandragningar och har jätte svårt att röra mig då! Känner att tålamodet inte är det bästa. Tycker att det är otroligt frustrerande att varje dag hoppas men sen händer inget. Nu får våra envisa bebisar komma ut :)
Jag ska till ks i solna på måndag. Ska ringa 7.30 och får då en tid för igångsättning Läskigt
Hur mår du idag? Några känningar?